"sesiz çığlık"
.
. .(Rüyanın anlatımı ile)
_Ben hep hayal kurdum eminim sizde hep hayal kurarsınız. Kiminiz, ailesi ile ilgili kiminiz okulu ile ilgili kiminiz kardeşi, ablası, abisi, arkadaşı, ve belkide işi ile ilgili hayaller kurar ben hep işim ile ilgili oldu. Ben hiç kendimi düşünmedim hep çevremdeki insanları düşündüm Benim hiç bir isteğim olmadı. Hep susturuldum hep ağzım kapandı benim konuşmayı unutum Çığılık atmak istesem sesiz ol dediler hep bana ben hep sesizce Çığılık atar sesizce şarkı söyler sesizce konuşurdum hep sesiz bir kızdım ben çünkü bana "konuş" diyen kimse olmadı çünkü benim hiç kimsem yoktu. Hiç kimsem. Ve benim tek bir hayalim vardı anneme verdiğim sözü tutmaktı güzel bir iş güzel bir hayat.
...
******
17 Temmuz 2019
Bugün hayelerimi gerçekleştirmek için upuzun yola bir adım daha atacaktım, saat sabahın 08.30 artık uyanmam gerek yatağımdan sesizce kalkıp ağır ağır adımlar ile banyo ya yürüdüm. Buz gibi su ile yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa kendime sıcak bir kahve yapmak için ilerledim. Ölü gibiydim son bir kaç gün ruh gibi dolaşıyorum evde, ne kadar uğraşsam da düzelmiyordum içimde sürekli "başaramıyacaksın "diyen bir ses vardı birde beni hiç bırakmayan hep yanımda olan hırsım. Evet ben kafaya taktımı yapana kadar çabalayan inatçı huysuz bir kızdım işte ne yapalım? Kahvemi hazırlayıp balkonuma gidip bir sandalye ye oturdum sesizce balkon camını açıp yağan yağmurun sesini dinledim. Kahve mi içip çalışma odama girdim bilgisayarımı açıp şifremi girdim. Ardından aylardır sürekli girdiğim bir iş bulma sitesine girdim ekranda.
"bir mesajınız var"
yazısını gördüğüm an kallpten gidicek gibi oldum.
Korkudan titreyen elimi bilgisayarımın tuşlarına sertçe tıklayarak mesajı açtım.
Gönderen: işin ana yurdu
Gönderilen:Rüya Lâl DoğanMerhaba sevgili Rüya Lâl Doğan, günler önce şirketimize bir iş aradığınız gerekçesi ile iş bulduğunuzu öğrenmiş bulunmaktayız yarın sabah saat 10:00 da bu konu hakkında konuşmak dileği ile sizleri burada görmek istiyoruz. Sitemizde adresimizi bulabilirsiniz iyi günler dileriz. Görüşmek üzere Sevgiler.....
Çığılık çığlığa bağırdığı sırada deliricek gibiydim oturduğum sandalyeden kalkıp zıplamaya başladım evet kabul edilmiştim yaşasın. Hemen bir cevap yazmalıyım sandalyeme tekrar oturup bir mesaj yazmaya başladım.
Gönderen:Rüya Lâl Doğan
Gönderilen:işin ana yurduTabiki orada sizlerin karşısında olmayı çok isterim yarın sabah tam 10:00 da orada olmak umudu ile.
Cevapımı yazdıktan sonra başımı cama çevirdim yağan yağmuru izliyordum. Düşündüğünüz gibi işsizdim günlerdir çalışmak için bir iş arıyordum sonunda bir iş yeri kabul etti beni bir an önce yarın olsuna görüşmeye gidiyim diye sabırsızlanıyorum. Size kendimden pek fazla bahsetmedim çünkü bende her insan gibi yaşayıp giden normal bir insanım. Kendini pek sevmeyen, inatçı, hırslı, sevecan, kalbinin varlığını unutan bir insanım diğer insanlardan sanırım tek farkım bir kalbim olduğunu düşünmemem. Belki aranızdan bazılarında benimle aynı düşünüyordur kim bilir? Bir organın içinde birini yaşatamam ben birine aşık olamam buna sanırım hâla hazır değilim yada kalbim değil her neyse bunları düşünmenin zamanı değil. Yani bence!?
Artık bunları düşünücek vaktimiz yok. Çünkü artık bir il sahibiyiz;)
Tam sandalyeden kalkıçaken bilgisayara bir mesaj daha geldiGönderen:işin ana yurdu
Gönderilen:Rüya Lâl DoğanTabiki sizi burada görmekten mutluluk duyarız. Yarım siz işe ilgilenmesi için birine ihtiyaç duyarmısınız?
Ne cevap vermeliyim?Gönderen:Rüya Lâl Doğan
Gönderilen:işin ana yurduSiz nasıl isterseniz ama Tabiki yardım için biri olursa çok mutlu olurum.
***
Gönderen:İşin ana yurdu
Gönderilen :Rüya Lâl DoğanHemen bir çalışanımız ayarlıyoruz
***
İçim kıpır kıpır mutluluktan ölücek gibiyim.
***
Gönderen:işin ana yurdu
Gönderilen:Rüya Lâl Doğan
Yarın için boş bir elemanımz bulunmamaktadır ama müdür yardımcımız Arda Dayan, size yardım edecektir.Gönderen: Rüya Lâl Doğan
Gönderilen:işin ana yurdu
Çok sevindim çok teşekkür ederim.***
Saat gece 12.00 yarın çok işimiz var uyumanın vakti geldi. Sesizce saatlerce oturduğum koltuktan kalkıp yatağıma doğru ilerledim yatağıma yatıp uyumaya çalıştım. Gözlerimi kapattığımda nedense bomboş bir odada emde kırmızı balonlar olan bana bakıp gülen bir kadın gördüm. Ardından kadın kayboldu ve sorna ne oldu bilmiyorum bir an gözlerimi alarm sesi ile açtım.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesiz Çığılık
RomanceSürekli kaçan bir kızı bıkmadan kovalarmısınız? Bu hikayede sadece kaçanlar ve kovalanlar var.içinden çığlık çığılıa beni bulun diyen bir Kız ve o kızı bulan çocuk :) Rüya hep kaçar Arda hep kovalar Ama sonunda ikisinde yorulur ve okuyarak ne oluğ...