"alışkınım ben yalnız
Kalmaya ve yanlız
bırakılmaya"
. . . . .2 ay sorna 2 Eylül
Koskocaman iki ay geçti sürekli çalıştım durmadım koştum yorulmadım.
Çalışmak kafamı dağıtıyordu susumk yanlız kalmak iyi geliyordu bu iki ay boyunca sürekli düşündüm artık geçmişi değil geleceği düşünecektim bunu bana Arda söyledi
Arda demişken bu iki ay boyunca ingilteye yeni açılan şirketin açılış törenine katılmıştı. Şirketin bir bölümü bu törendeydi. Ben Türkiye deki şirkete kalmayı istedim. Çalıştığım şirket uluslar arası ünlü bir şirket işin ana yurdu bir grafik tasarım şirketi bu şirket benim hayatım geleceğim belkide kaybolan geçmişim yalnızlığa tam alışmışken tüm gün gördüğüm tek insan olan Arda bugün Türkiyeye geri gelecekti o hala benim sadece patronum bende onun menejeriyimaramızda başka hiç bişey yok yalnızlığıma son veren beni anlayan Tek insan o patrondan da öte o benim arkadaşım.
Aynen Rüya sadece arkadaşım.
Evet ne olmuş sadece arkadaşım.
Buna alışın arada iç sesi ile konuşan kafayı yemiş bir malım ben.Şirketen daha yeni döndüm saat 09:45
Yoğun bir gündü bugün odama çıktım hemen üstümü değiştirdim kendime bir kahve yapıp salonda oturdumBir buçuk saat sorna Arda gelicekti.
Telefonumu elime aldım öylesine gezinmeye başladım Arda gitteden telefon numarasını vermişti haftada bir kez arayıp nasıl olduğumu şirkete bişey olup olmadığını soruyordu.Ben ise sorduğu sorulara cevap verip telefonu hemen kapatmak için elimden geleni yapıyordum.
Malesef ki ben insanlarla konuşmayı pek sevmem.
Telefonumda gezinmeye devam ederken ekranın üzerinde bir yazı belirdi.
Arda adlı kullanıcıdan bir yeni mesaj.
Mesaja nedense heyecanla tıkladım.
"bir sorun çıkmasa yarım saate Türkiyeye varırım. Sen şirketin kendi gurubuna yaz."
Bende tabiki bir cevap verdim.
"sen niye yazmıyorsun?"
Harika bir soru acaba neden Rüya?
Onun menejeri olduğun için olabilirimi?Arda adlı kullanıcıdan bir yeni mesaj.
***
"Rüya sen iyimisin. Hani sen benim menejerimsin ya o yüzden sen yaz:)"Anlık kalp krizi. Ne cevep vericen şimdi Allahın salağı. Mal Rüya.
**
"Doğru ben senin menejerinim hemen yazıyorum.) "**
Kendini bile bile rezil eden tek insanım ya.
Şirketin gurubuna Ardanın yarım saate geliceğini yazdım. Ve telefonumu bıraktım televizyonu açıp oyalanmak için bir filim açtım koltuğa uzandım uykum hiç yoktu öylece filimi izledim.
Ve evet tama yirmi dakika sorna uykuya daldım.
Uyku okadar bastırmuştı ki hiç uyanasım yoktu.
Sanırım tam bir saat sorna telefonumun çalması ile uyandım.Arda arıyor......
Sanırım gelmişti telefonu açtım.
"alo"
"ben geldim Rüya on dakikaya yanındayım"Sesizce güldüm.
"tamama Arda bey sizi bekliyorum şirketin gurubuna çizilecek grafikleri atmışlar. Ben hepsini haletim gelip görmenizi çok isterim."
"tamam madem çalışmak istiyorsun çalışıcaz"
Sanırım ras bozulmuştu ama ben ne yaptım ki?
"tamam" dedim ve Arda telefonu yüzüme kapattı.
Ne olmuştu ne yapmıştım niye bozulmuştu bilmiyorum ama ne de olsa o gelmişti tek arkadaşım gelmişti.
Yalnızlığım tekrardan sona ermişti.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesiz Çığılık
RomanceSürekli kaçan bir kızı bıkmadan kovalarmısınız? Bu hikayede sadece kaçanlar ve kovalanlar var.içinden çığlık çığılıa beni bulun diyen bir Kız ve o kızı bulan çocuk :) Rüya hep kaçar Arda hep kovalar Ama sonunda ikisinde yorulur ve okuyarak ne oluğ...