Gizem:hikayemizin baş karakterterlerinden biridir.başına birsürü olay gelir.Ama hepsinden kılpayı kurtulur.Sevdiği çocuk onu cezalandırıyo.grubun şakacı kızıdır.
Selin:hikayemizin baş karakterlerinden biridir.sevdiği çocuğu 7sene beklemiş.ve halada da bekler.sevdiği çocuk başkasıyla çıkıyor.çok zor zamanlar atlatır.çok üzülür.ama hep ayakta dimdik durur.grubun en güçlü kızıdır.
Gözde:hikayemizin baş karakterlerinden biridir.onun da başına birsürü olay gelir. Soğukkanlılıyla herşeyin üstünden gelir.sevdiği çocuk çıkma teklifi etcem diyip kızı bekletir.kızda dışarıya belli etmesede üzülür.Grubun başarılı kızlarından biridir.
Kübra:hikayemizin baş karakterlerinden biridir.onunda başına birsürü olay gelir ama oda gizem gibi olaylardan kılpayı kurtulur.sevdiği çocuk yoktur.grubun neşeli kızlarından biridir.
Kerem:gözde nin sevdiği çocuktur.kızı bekletir.ama çocuk yakışıklıdır.ve bakan bir
Daha bakar.Arda:selinin sevdiği çocuktur.ama sevgilisi vardır.sevgilisi yakından ayrı uzaktan ayrı çirkindir.grubın üç kızı ne yaptıysa kararından vazgeçtiremedi
Burak:hikayemizin bad boyudur.gizemin sevdiği çocuktur.ecenin sevgilidir.ama gizeme yapmadığını bırakmaz.gizemde bunlara rağmen burağı çok sever.ayrıca çok sapıktır.
Emir: hikayemizin basketçi çocuğudur.kısa boyludur.ama cooldur.başağın sevdiği çocuktur.sevdiği kız yoktur.ama başağada bakmıyodur.ve bu başağı çok üzüyodur.
Başak: grubun tuhaf kızıdır.oda biraz sapıktır.emire aşıktır.ama emir ona hiç yüz vermez.bu da onu çok üzer.
Ece:hikayemizin kötü kızıdır.ve yavşak kızıdır.hem burakla çıkarken hemde başka erkekle de çıkmıştır.gizemin sevdiğini elinden aldığı için o grup eceyi hiç sevmezler.
Şevval:hikayemizin kötü kızıdır. ardanın sevgilisidir.hiçmi hiç güzel değildir.arda nasıl baktıysa ona hemde belalı kızıdır.o grup ondan korkar. Oda orospunun tekidir.