Yaz tatili bitmişti.Yarın okul vardı.hem seviyodum hem de üzülüyodum.bu sene 8.sınıftım.senenin sonunda mezuniyet var.kaç senedir beklediğim mezuniyet...
Alarm sesiyle uyandım saat yediydi.doğa kolejinin kıyafetlerini giyip,kahvaltıya indim.güzelce kahvaltımı ettim.servis gelmişti.servise binip okula gittim.okulun kapısından içeri girince etrafıma bir baktım.hemen bizim sınıfa çıkıp çantamı koydum hemen bizim grubu buldum.hepsini çok özlemişim.hepsi ayrı bir güzel olmuş görmeyeli.selin,kübra,gözde hepsi benim çok yakın arkadaşlarım.hepsine koştum sarıldım.birbirimize yaz anılarımızı anlatıp sınıfa geçtik.oturduk ve kapı açıldı işte o cool üçlü arda,kerem,burak.öyle bir girdiler ki sınıfa ağzımız açık bakıyoruz.çok yakışıklılar.ders başladı.dersi dinlemiyoduk.üçümüzün gözü şu cool üçlüdeydi.zil çaldı... bizim grup rahat dururmu,tabikide okulumuzun yavşak kızı yani ece ye yavşak orospu dedik duyabileceği şekilde.oda duydu tabi.ve tabiki oda onun belalı arkadaşlarına söyledi.ve onlarda bizi dövmekle tehdit ettiler.evet okulun ilk günü belaya bulaştık dakka bir gol bir.siftayı yaptık.bide müdürlük olduk.müdür aferin size dedi okulun iyi öğrencilerisiniz bune böyle okulun ilk günü başınızı belaya soktunuz.dedi. biz dışarı çıkınca gülüştük ilk günden mğdürlük olduk die.derslere falan girdik.öğlen oldu.burgere gittik.bi baktık bizim cool grubu burgerda yemek yiyolar.tabiki bize sataştılar.bizde onlara bulaştık öğlenimiz eğlenceli geçti. Öğleden sonra ki dersimiz bedendi.ve bedende biz retricayla fotoraf çekindik.son derste bitti.ve biz eve doğru ayrıldık.ve ben her zaman ki gibi rahat durmadım.burağa mesaj ettim nbr die. Cevap gelmedi bende o üzüntüyle hemen yattım.