Trebuie sa va spun unele lucruri despre mine mai intai:
Eu sunt Alice. Am 19 ani si cam asa s-au desfasurat ultimele 4 luni din viata mea.
Pana cand nu am simtit ce am simtit nu am crezut in dragoste la prima vedere.
Bun. Am stabilit asta. Sa va spun atunci povestea mea. E siropoasa. Na. Sunt fata.Era o zi ca oricare alta. Am fost de dimineata la scoala, am venit acasa, am mancat, am lenevit si am hotarat sa ies in oras. Ce sa fac? Ce sa fac? Si uite asa am primit un telefon de la prietena mea Magda. Am hotarat sa ne intalnim la un mic Pub de prin zona noastra si asa am si facut. Am stat noi ce am stat, am barfit, am ras si deodata se trezeste Magda sa ma intrebe daca mi se pare ok sa vine si un prieten de-al ei, Andrei, la masa cu noi. Eu il stiam pe aceste Andrei de vreo 3 ani. Tot de la ea. Nu imi era chiar cea mai draga persoana din lume, dar in 3 ani multe se pot schimba la o persoana asa ca am zis ca nu o sa mor sa stau cateva ore langa el.
Zis si facut. A venit Andrei si s-a asezat la masa fix in fata mea, dar nu inainte sa me dea cate un pupic scurt pe obraz. M-am uitat la el si nu am putut sa nu il judec din priviri. Stiam de la Magda ca nu era chiar cel mai cuminte baiat din lume. Era renumit pentru faptul ca isi cam batea joc de fete. Si cum altfel sa ne continuam seara decat cu o poveste din partea lui. Ne-a povestit cu lux de amanunte seara incendiara pe care a avut-o intr-un camin studentest. O. Minunat. Puteam sa traiesc si fara sa aud asta.-Andrei spune-i lui Alice la ce seriale oribile te uiti tu! Spuse Magda pe un ton jucaus.
-Hai Magda serios? Cu asta vrei sa o plictisim pe Alice? Poate nu o intereseaza, spuse el pe un ton superior.
-Ei cum sa nu? Adauga Magda. Lasa ca stiu eu ca va plac aceleasi rahaturi.
-Pai eu ma uit la Arrow, la Grimm, Supernatural e serialul meu Sci-fi preferat, si na, multe altele(btw. Le recomand pe toate)
-Serios? Ce tare. Si al meu. Spun eu putin uimita
Uite ca nu e chiar asa rau. Ma gandeam eu in sinea mea.
Si discutiile pe diferite teme au continuat timp de o ora. Din ce in ce mai mult vedeam o asemanare izbitoare, ciudata, dar interesanta intre mine si acel om cu care puteam sa jur ca nu am nimic in comun.
Trebuie sa precizez ca mama mea e mana dreapta a lui Ceausescu asa ca eu sunt chemata in casa destul de devreme. Asa ca a trebuit sa plec.
I-am lasat sa vobeasca, sa rada, sa barfeasca, poate chiar sa ma barfeasca pentru ca lasa Andrei ca am vazut eu cu coada ochiului ca te uitai la posteriorul meu cand m-am dus la baie.
A doua zi la scoala nu am putut sa ma abtun si am intrebat-o pe Magda daca a spus ceva Andrei de mine. Stiti doar. Femeia e curioasa. Asa ii este natura. Nu ne putem controla uneori.-Da, zise ea. A zis ca ai un cur foarte misto si ca te-ar lua de o tura.
-Ce bou, zic eu.
O parte din mine il vedea un mitocan, dar o parte a devenit intrigata. Doamne! De ce? Ai prieten Alice, imi spuneam.
-Dar stai linistita, adauga Magda, i-am spus ca tu nu esti ca toate fetele cu care se culca el si ca tu esti o fata de relatie si cu relatie. Haha. Misto nu?
-Stai linistita. Oricum nu imi pasa, am mintit eu.
-Oricum. Mergi dupa ore la suc?
-Nu stiu ce sa zic. Cam am de invatat pentru prega.
-Hai ca vorbesc si cu Andrei sa vin, zambi ea.
-Bine. Ma mai gandesc, am zis eu, nenorocito!
Cum oare a reusit un om in cateva zeci de minute sa ma faca sa ma gandesc o zi intreaga la el? Si acum ma gandesc.
CITEȘTI
Nedespartiti
ChickLitToata lumea viseaza sa-si intalneasca iubirea vietii. Eu pot spune ca deja am gasit-o.