Kalktığımda saat 3e geliyodu ve hava okada bozuktuki yatmadan önce açdığım camdan sesler geliyodu ve gök gürleyip şimşek çakıyordu yağmurlu havaları severim ama şimşekli havaları asla sevmezdim.
Korkudan açtığım ışık 5dk sonra elektrikler gittiği için sönmüştü ve ben korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım hemen kapıyı kapatıp chan un odasına girdiğimde chanla seungmin yatıyordu.
Rahatsız etmeden çıkmıştım ve korkuyodum.
Aşşağı indiğimde salona gitmiştim ışıkda yokdu ama biraz olsun görüyodum.
Girdiğimde hyunjin koltukta uyumuştu tam kapıyı kapatıcakken gök gürleyip arkasındanda iki kere şimşek çakmıştı.
Korkudan 4köşe olmuşken hyunjin dışardaki sesi duymuş olucakki kalkmıştı.
"Felix neden burdasın? Ne oldu"
"Korktum"
"Hmm anladım ee karşı koltukta yat istersen ben burdayım korkmassın değil mi?"
"Yok uyumicam uykum yok"
"Yarın tatil değil felix okul var uyumaya çalış"
"Uyuyamamkii.."
"Bekle"
Hyunjin yerinden kalkıp koltuğu açmıştı (yatak haline getirmişti yani)
Alta çarşaf serip üstüne yastık koydu benide sweet imden tutup yatağa bırakmıştı.
"Bugünlük benle yatabilirsin ama istemiyorsan karşı koltukta uyumak zorundasın."
"Off pekiii"
Bi aradan sonra uyumuştum sabah kalktığımda hyunjinde yanımdaydı ve ben ona sarılmışken
onunda eli belimdeydi.Onun yüzünü incelerken gözleri kapalı konuştu.
"Sanırım birileri yüzümü beğenmiş"
Utanıp hemen kalkmıştım koşarak üste çıkıp üstümü değiştim.
Üniformayı giyiyip saçımı yapıp çıkmıştım odadan.
Bu çocuk her haliyle neden bukadar yakışıklıydı?
Herneyse beni bekliyodu sanırım
"Bügün okula benimle gelmek istermisin?"
"Bilmem olur"
Gülümseyip evden çıkmıştık.
Arabası baya baya iyiydi zaten hyunjinin bildiğim kadarıyla durumu iyiydi 4tane şirketleri vardı sonuçta.
Arabaya bindiğimde ise sıcacıkdı ve bi an mayışmıştım.
Okula geldiğimizde hyunjin arabayı parkediceğini söyleyip beni okulun orda bırakıp gitti.
Üşümüştüm ve hyunjin geldiğinde birlikte okula girmiştik.
Herkes bize bakıyodu hyunjini her kız sever o anlamda değil yani normal sevmekle bi alakası yok onlar hyunjinin dibine girerler.
Sınıfıma girdiğimde yerime geçip jisunglarla konuşmaya devam etmiştim.
Yakında sınavım vardı ve çoğu konuyu anlamamıştım o yüzden kantine gittiğimizde yanıma kitapda alıp ordada çalışıyodum.
Otururken üst sınıflardan changbin yanıma gelip sohbet etmeye başlamıştı.
İyi biriydi ve iyi anlaşmıştık
"Felix zorlandığın bi konu varsa yardım edebilirim."
"Aslında var ama zahmet olmasın?"
"Önemli değil göster bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nuyukie//hyunlix
Short Story🤩 •selam öncelikle bu benim ilk fic'im olmasına rağmen bu kadar beğenilceğini hiç düsünmemistim.Hersey için teşekkürler!! İyi okumalarr🥳