1. Bölüm

2 0 0
                                    

"Çalar saat çalar"
"İçinden"Bismil- AMAN YAT KIZ YAT
"Normal normal bir pazar işte kahvaltı ya- lan beynimi bu gün pazartesi lisenin ilk günü.... 20 dakkikam var hemen hazırlanırsam lanet okula giderim tabiki hiç kimseyi tanımıyorum yanıma kitap aliyim kitapa gömülürüm en azından kitaplarda kendimi başkalarının yerine koyup gerçek hayattan biraz olsun kaçabilirim....neyse hazırım sanırım"
......
"Okul kapısından girer girmez pff lemeye başlar"
Sınıflara bakınırken birine çarptım....
"GÜZEL ARKADAŞIM DİKKAT ET DÖVERİM HA (!)"
"APİ LÜTFEN BİR ŞEY YAPMA (!)"
"Arkadan bir kız sesi Ateş diye bağırıp karşımdaki komik (!) şahısa doğru koşuyordu"
"Adı Ateş olmalı güzel admış pff neyse banane...?"
"Ne var Allah'ın cezası" dedi adının Ateş olduğunu öğrendiğim kişi.
"Selam"dedi Ateşin kardeşi olduğunu öğrendiğim kız

"Ben de selam verdim biraz sohpet ettikten sonra
Ateşin kardeşinin adı Su'imiş Ateş'te cidden içten davranan biri gözlerimin içine bakıyo...Ben ise zincir gibi göz teması kurduğum Ateş'ten gözlerimi ayırıp Abimi gördüm......Oww hayır.... bana takıntılı aşık olan Can iğrenç biri bu arada abim Mert aşk adamım abim tutunacak tek dalım abimdi....Can rahatsız edici bakışlarını üzerimden çekip gözden kaybolurken abim geliyordu abimden beklenen bir haraket ile yanımda erkek var diye elimden tuttu yawww sal.Ateşin yüzü tuhaf bir şekilde düştüğünü fark ettim. Ve su dedi ki "GELECEKTE DURU VE ABİCİMĞğĞ SEVGİLİ OLUCAK BİZ İSE MERT İLE ÇOCUKLARI OLUCAZ"
"LANN DERS BAŞLADI BİTİOOOOOO HADİĞ"bunu ben demiştim hem konuyu değiştirmiştim hemde lise 2 nin ilk gününden geç kalıcaktık....sorun yoktu aslında hava hoştu :}

"Abim ve Su derste notlaşıp durdular"
"BEN İSE ADAM GİBİ DERS ANLAMAYA ÇALIŞIYORDUM"
"Ateş bey yat babam yat izle sen etrafı sınavlar girince Goodmorning olursun artık tabiki bunu yüzüne söylemedim"

"Ve gün bitmişti çıkışta son kez sarılıyorduk ki lanet olası yüzü gördüm can bize doğru geliyordu Ateş ona o ise ateşe ölümcül bakışlar atıyorlardı kavga çıkacağı kesindi"
                          1. Bölüm sonu
     

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GünlükWhere stories live. Discover now