Arkadaşlar yazım hataları için özür dilerim . Iyi okumalar , umarım beğenirsiniz .
Kaan ile araba da sessiz bi yolculuk yaptık . Bu yolculuk boyunca çok sıkıldım ama belli etmemeye çalıştım ---Ve sonunda kamp alanı geldiğimize şükrederek arabadan çıktım . Şimdiden bir iki tane erkeğin dikkatini çekmiştim .
Bu arada burada olmamın tek sorumlusu babam . Niye diye merak ederseniz de babam okulun sahibi ve şu anda kendisi tatilde . İmza yetkisi de bana düşüyor.
Ben bu düşünceler ile yürürken bi şeye çarptım ve kafamı kaldırdığım zaman ise bi meteor parçası . Yanlış anlamayın bi erkek kafama meteor yağdıracak kadar Sakar değilim .
Bunları düşünürken " yürürken önüne bakmayı denesen " dedi arayla .
Ben de gülerek " sen biraz insan olsan ne güzel olur du " dedim .
" öyle mi " dedi , bu sefer ama sesi sertti . Ben bi şey diyeceğim anda kaan geldi ve " bi sorun mu var " dedi . Bende aynı şekilde " Hayır , gidelimmi " dedim . Kaan başını sallamak ile yetindi .
...
Akşam olmuştu ve ben sonunda odama yerleştim ve şimdi ise akşam yemeği için hazırladım . Kot bir etek ile üzerime göbeğimi açıkta bırakan beyaz bi tişört giydim . Uzun kolyelerimden birini taktım . Çeketimi almama gerek yoktu ve odadan çıkarken telefonumu almak ile yetindim .
Restoranta geldim ve Berke nin yanına gider iken Kaan yoktu . Restorantta gözlerimi gezdirdim ve benim çarpıştığım çocuk ve yanında bi tane çocuk ile bir şey konuşuyorlardı .
Kaan ile gözlerimiz buluştu ve yanındakilere bi şey dedi . O arada bana sırtını dönmüş olan çocuk bana döndü ve bu yüzü tanıdım .
Şaşkınlık ile " Can " dedim . O da hızlı adımlar ile yanıma geldi ve sarıldı . Ben de kollarımı Can ın boynuna doladım .
"Yağğğ ben seni çok özledim ." dedi çocukça söylediği güldüm . " Bende " dedim .
" Eslin bak bu benim en iyi arkadaşım Ayaz " dedi . Ben de Ayaz a döndüm ve yüzüne baktım yüzü inanılmaz şekilde kusursuzdu . Siyah saçlarını yatırış şekli bile hava katıyordu .
" Biz zaten tanışıyoruz " dedi . Can bir şey demedi ve konuşmaya başladı " ee en son Arda ile süper bir ilişkiniz vardı ne oldu ? " biraz üzülerek " boşver ben seni benim arkadaşlar ile tanıştırayım aslında sadece biri burada " dedim .
Kafasını sallamak ile yetindi . Ve Berke nin yanına gittik . Hepsi tanıştılar ve kaynaştılar .
Sonra iki tane kız masamıza geldiler ve oturdular . Kızın biri konuşmaya " Merhaba ben Ezgi Ayaz ın kuzeniyim bu da arkadaşım Gece ... biliyorum böyle izin almadan oturdum ama tanışmak istedim " dedi .
Bende bizimkiler ile tanıştırdım ve kolumda bir acı hissettim ve o acıya döndüm . Arda şu anda karşımda ve kolumu tutuyordu , çekmek istedim ama bu güç benim üç katı falandı . " konuşalım mı Eslin " Hayır anlamında kafamı salladım . " Oooo Arda da burdaymış " dedi Can ." Biraz konuşalım mı Arda " dedi ve gittiler .
...
Yarım saattir odamda oturuyorum ve sıkıntıdan patlamak üzereydim ki zil çaldı . " namişşşşşş " dedim ve sarıldım .
"Şu anda boğuluyor olma ihtimalim ne kadar " dedi ve gülmeye başladım Namişşşşşş ile bi saat konuştuk ve ardından namiş kendi barakasına gitti . bende yattım ve uyumak için gözlerimi kapattım .
....
Sabah güneşin ilk ışınları ile uyandım . Bu günün çok güzel geçeceğini düşündüm ve mutlu bir şekilde yatağımdan kalktım .♡ARKADAŞLAR BÖLÜM KISA AMA UMARIM BEĞENİRSİNİZ ♥