Perdenin arasından sızan güneş ışıkları yüzüme vurduğunda ellerimle yüzümü kapattım ve küfür ettim. Yatakta oturur pozisyonu aldım ve gözlerimi ovuşladım banyoya girip güzel bir duş aldım. Duştan çıktım üzerimi giyindim ve saçlarımı kuruttum.Oda servisini aradım kahvaltımı odama istedim çünkü yine o kalasta yığını ile karşılaşmak istemiyordum.
Aradan 10 dakika sonra kapım tıklatıldı "ah galiba oda servisi geldi" gidip kapıyı açtım ve azım beş karış açıldı. "KIZLAR"arkasına bir sevinç çığlığı attım kızlarda çığlık attıktan sonra hepsine kocaman sarıldım. Onları çok özlemiştim. İçeri girdiler ve kocaman koltuğa attılar kendinelerini.(kızlar: Özge sarışın olan ve kısa saçlı olan da Ayça.medyada görebilrsiniz :) bende aralarına oturdum sohbete daldık o sıra kapı çaldı evet bu sefer oda servisi gelmişti."Sonunda"Yemeği yedikten sonra havuza gitmeye karar verdik. Bikinilerimizi giyip aşağıya indik. Aşağı indiğimiz de biraz tedirgin olmuştum ya yine onu görürsem gerçekten şu an onu görmek falan istemiyordum sadece arkadaşlarımla vakit geçirmek istiyordum.
Kızlar havuza çoktan girmişlerdi bende şezlonklardan birine yerleştim. Kızları mutlu görmek azda olsa şu saçma tedirginliğimden sıyrılmamı sağlamıştı.Azıcık kestirmek gerçekten çok iyi olacaktı kulaklığımı taktım ve tam dalacaken yüzümde ıslaklık hissettim aniden sıçradım yerimden "Kızlar!" Kaşlarını kaldırmış bana bakmaya başladıklarında kendimi suçlu gibi hissettim.
Özge: Ciddi misin bütün gün burada mı yatacaksın?Ecem: Öyle bir amacım vardı ama sanırım bana rahat yok.
Ayça: Aaa! nasıl anladın
Zorla yerimden kaldırıldım ve hazuva girdim "Çok soğuk" titremeye başladım bir süre sonra alışmıştım. Biraz yüzdükten sonra sudan çıkıp kurulandık. Buraya geldiğimden beri hiç bir yeri gezmemiştim aslında birazcık alışveriş yapmak çok güzel olurdu. Yukarı çıkıp hazırlandık "Alışveriş zamanı"
Mağza mağza gezdik ellimizde torbalarla otelle geri döndük asansöre doğru yürümeye başladım asansörün kapısının önüne geldiğimde içerideki uzun boylu adamı fark etmeden bodozlama daldım adam arkasını döndüğünde gözlerim yerinden fırlıcak gibi oldu.
Ecem: Yinemi sen?
Buray: Sapık falan'mısın sen
Ecem: Ben mi? sapığım her seferinde karşıma çıkan sensin ama sapık olan benim öylemi.
Buray: Ya valla seni hiç çekemem şimdi
Ecem: Ya bende sana çok meraklıydım zaten
Bizim kata geldiğimizde hızlıca asansörden indim odama ilerlemeye başladım kızların arkamdan seslendiğini fark edince yavaşladım.Sinirden elim ayağım titremeye başladı.O sersemi yolasım vardı bana sapık dedi inanılası değil ya :/
Kızlar meraklı gözlerle bana bakmaya başladıklarında suçluluk hissettim.
Ayça: Dökül bakalım!!
Ovv bu çok sert bir girişti...
Ecem: Neyi döküleyim?
Özge: Asansörde neler olduğunu mesela! O çocuk kimdi?
Ecem: Tanımıyorum
Ayça: Tanımadığın biri ile laf dalaşınamı girdin sen?
Ecem: Çok soru soruyorsunuz yaa.Tanımıyorum bir kaç kez karşılaştık ve her seferinde böyle dalaşıyoruz işte adını bile bilmiyorum.
Özge: Buray
Ecem: Adını nerden biliyosun?
Özge: Lakos'nun yakasında yazıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odun Sevgilim
Teen FictionEcem yaz tatilini İzmir'de bir otelde geçirecekti.Babası onu eski bir arkadaşının oteline gönderir. Ecem orada Buray ile tanışır ve........ ...