Megismerkedés

71 0 0
                                    

   TIKTOK: @useridkhowmany
előre is bocsánatot kérek ha nagyobb mennyiségű agysejtet elvesztesz ezután a      történet után,mert a fogalmazás nem az      erősségem.😭

Május 17.,péntek
   Ma hosszú nap volt,8 órás volt. Suli után mész apudhoz. Épp a buszon állsz,nagyon sokan vannak,mindjárt összenyomnak az emberek. Egyszer csak érzed hogy valaki simogatja hátulról a combodat és megfordulsz de nagyon meglepődtél hogy kit látsz,"nem gondolod hogy egy picit rövid a szoknyát T/N?"suttogta bele a füledbe miközben megigazította a szoknyád,"Benjamin,megijesztettél"mondtad komolyan "régen találkoztunk,de nagyon jóképű lettél Benjamin"gondoltad magadba. Leszálltatok a buszról és elkezdtetek a cég fele sétálni, sokkal magasabb nálad ezért igyekezed kellett hogy ne maradj le. Amikor megérkeztetek es bementetek apukád éppen egy fontos beruházótól búcsúzott el,odafutottál hozzá és megölelted "olyan gyorsan felnőnek,nagyon szép lány lettél T/N" jegyezte meg a beruházó,megköszönted és láttad hogy Benjamin alaposan végigmérte a beruházót és utána bement az ebédlőbe,végül te is utánamentél. Te elkezdtél tanulni ő meg addig tekert egy cigit de te megláttad,"Benjamin,ez az első dolog amit csinálsz miután kijössz az iskolából?"kérdezted felháborodva,"igen T/N,esetleg van vele valami baj?"mondta és utána tekerte tovább. Te csak nézted ahogy tekeri azt a cigit "milyen nagy,erős,eres kezei vannak"gondoltad magadba miközben már gondoltál volna másra de megzavartak."Most miert bámulsz?"kérdezte Benjamin,amit te csak arra tudtál fogni hogy elbambultál. Miután befejezted a tanulást felmentél apudhoz elköszönni tőle meg hogy szólj hogy hazamész,épp sétáltál volna el Benjamin mellett amikor megállított hogy odaadjon egy cigit "rajta van a számom hercegnőm,ha unatkoznál csak hívj",elpirultál,megfogtad a cigit es már mentél is a buszmegállóba,mielőtt kimentél volna az ajtón még visszaszóltál neki hogy "hallani fogsz még felőlem Benjamin". Aznap este csak ezen járt az eszed "meglehet hogy bejövök a Benjaminnak? Már kiskorom óta ismerem és még sosem volt ilyen,mi volt ez?". Persze Benjamin sem aludt nálad többet,más dolgokkal volt elfoglalva;)

  Bocsi hogy ez a rész ilyen rövid volt , de ugye a megismerkedés csak egy töredéke a történetnek:) Írjatok tiktokon ha szeretnétek 2. részt

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 15, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A Mi Titkunk Donde viven las historias. Descúbrelo ahora