BATCH 2

14 4 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


@raikile

~SINOPSIS~

(29#fiction)

" Cheat to survive. "


_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

Nama, tempat dan peristiwa tiada kena mengena dengan dunia realiti. Jalan cerita 60% my imaginasi, 20% kawan-kawan aku Dan 20% daripada Kdrama. Nama pun ambik nama kawan tanpa kebenaran sebab saya tak pandai reka nama. Cerita ni tiada pengeditan kan semula. Maksudnya , saya buat saya pub terus. No filter.

 _•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

Seminggu bercuti, pejam kelip pejam kelip. Hari ni dah Exam. Subjek apa haram tak study, bak kata Piah. "Lek Ah Tov ja pun"

Tetapi rilek kemana, exam kemana. Satu rusuhan penyakit menyerang sekolah. Berpunca dari kemalangan kereta tersebar kepala pelajar tingkatan 5. Kesian. Member baru habis SPM. Dengan itu, makhluk familiar yang digelar 'Zombie' menguasai sekolah. Menerkam semua orang bermula dari kenalan, cikgu, dan kawan rapat...

 " Tinggalkan aku ! " Aku melepaskan tangan Jasrina yang menangis teresak-esak melihat aku mengorbankan diri.

 Escape.

 Yes. Escape. Sekolah ni takde bumbung macam bumbung korea, jadi jangan harap helikopter nak turun selamatkan pelajar. Kita ditinggalkan, kita diberi makanan kepada zombie. Mereka abaikan kita. Mereka tak perlukan kita.

 Jadi hidup. Hidup tanpa orang dewasa. Teruskan hidup dan jangan mati begini.

 
Marilah kita penuhkan Library kita dengan cerita cerita daripda penulis handal ini.@raikile Nice cover sis. I hope this promote book might help you.


PROMOTE BOOKWhere stories live. Discover now