Y/N
Zobudila som sa v objatí s Jurkom. Bol to dobrý pocit byť s niekým koho milujete.Chvíľu som sa naň ho pozerala a potom som si sadla naňho a dala som mu pusu."Dobré ránko" zachrapčene povedal Juraj. "Dobre dobre ale ráno už dávno není" odpovedala som.
"Koľko je hodín?"pýtal sa Jurko
a popri tom mi chytil ryť.
"Dve"odpovedala som.
Pobozkal ma a potom mi potichu povedal Juraj pri mojom uchu."milujem ťa"
"Aj ja"odpovedala som mu.
"Ty sa miluješ?"povedal a pri tom urobil úškrn "nie teba milujem"povedala som a usmiala som sa a pobozkala som ho."Nejdeme sa prejsť?"
Opýtala som sa.
"Môžme len sa prezlečeme"odpovedal.Išli sme sa prezliecť.Ja som si obliekla:(Keď sa vám nepáči vymyslite si niečo iné)
Stretli sme sa a išli sme sa prejsť.Na prechádzke tam boli
Jurajove✨Skalné fanúšičky✨
Furt sa naňho lepili a mne to
začínalo vadiť.Mali ale šestnásť.
(Neriešte ako sa zobrali v Pekingu jeho fanúšičky)"Ahoj Jurko"zapišťala jedna z nich.
"Ahoj"odpovedal.
"Nechcel by si sa niekde zájsť?Vidím že si tu sám."
Zase zapišťala.Toto ma nasralo.
"Si slepá alebo čo? Nevidíš náhodou že tu je niekto s ním.
Tak sa otoč a od cupitaj naspäť do tej myšacej dieri skadiaľ si prišla.""Ako sa to opovazuješ"hneď ako dopíšťala tak mi išla dať facku. No chytil jej ruku Juraj.
"No to by už stačilo zober tie tvoje kamošky a choďte tam skadiaľ ste prišli"povedal Juraj.
"Ccc"povedala a namyslene odišla.Hneď ako odišla tak si išla rýchlym krokom do hotela.
"Počkaj"zakričal Juraj. Zastavila som a počkala chvíľu kým vedľa mňa neprišiel.
"Hneváš sa na mňa?"opýtal sa.
"Nie na teba ale na tie koperduli hej"hneď ako som dopovedala ma zatiahol do objatia.
"Milujem ťa"zašuškal mi
"Aj ja teba milujem"odpovedala som mu.
No Ahojkyyyyy💕✨💕✨💕
Hádam že ste prežili Veľkú Noc 🐥🐰🐣Je to kratšia časť chcela som ju dlhšiu no je noc a ja by som mala už spať takže tak.Možno cez deň vydám ďalšiu no neviem. Chcela by som aby táto story mala aspoň 30 častí a aby to nebolo o ničom. No zas to nechcem naťahovať ako telenovelu takže tak no.
Prepáčte za gramatické chyby.Lov juu a Byeee🦕❤️✨Vaša Pavlinkaaaa<33
384 slov
YOU ARE READING
Predtým v telke potom naživo<3
Romance⚠️UPOZORNENIE⚠️ v príbehu sa môžu vyskytovať vulgarizmy a scény 🔞15+🔞. Prepáčte za gramatické chyby. Y/N-your name(tvoje meno keď neviete po anglicky ✨)