Розділ 1: Дехто чекає на мосту Найхе*

2K 101 27
                                    

*Міст Найхе – це вхід у підземний світ у даосизмі та китайських народних віруваннях, але це також місце, куди привиди, які увійшли в підземний світ, повинні пройти після своєї подорожі через десять храмів Ями (Царя пекла), коли вони будуть готові. перевтілитися і повернутися у світ живих. На мосту Найхе літня богиня, відома як Мен По, дасть кожному привиду миску супу Мен По, щоб забути спогади про минуле життя і перевтілитися в наступне життя. Кажуть, що цей міст названий так, тому що в пеклі є річка Найхе (також відома як Річка забуття).

У день вступу нового імператора на престол Му Джи Мін помер у вигнанні, перебуваючи на дорозі до гіркого і холодного місця – Вежі Нінґу*.

*Назва стародавнього місця за часів Династії Цін, що знаходилося в східній частині сучасної Провінції Хейлундзян і південній частині російської Далекосхідної Республіки. Багато злочинців воліють померти, а деякі скоріше покінчать життя самогубством у в'язниці, ніж піти в це пекельне місце. Незважаючи на те, що в його назві є «Вежа», насправді це не вежа. Ця назва походить від маньджурського ᠨᡳᠩᡤᡠᡨᠠ, що означає «кожні шість».

Тисячі гір і птахів промайнули повз. Замерзаючий сніг вкрив і небо, і землю, закриваючи яскраве світло сонця разом з місяцем.

Фу Ї, Імператор Фу з Династії Дзінь, повернувся до Імператорської Спальні після національного святкування. Він покликав старшу дочку герцога Ніна, могутнього міністра Династії, служити йому в ліжку.

На дорогоцінному імператорському дивані, з вином в одній руці і красунею в обіймах, Фу Ї наспівував пісню. Коли він подивився на її світлі очі, він раптом подумав про одну людину.

Ця людина кілька місяців тому дуже довго стояла на колінах біля холу Сюаньде. Гірко благаючи його, стукаючись чолом об підлогу, поки воно не було в крові.

Його прізвище було Му, ім'я Лі Джу, а ввічливе ім'я Джи Мін.

Наодинці він любив називати Фу Ї: «Ї-ґеґе».

У той самий час, коли Фу Ї думав про нього, за тисячу миль від нього, Му Джи Мін стояв на колінах у снігу, намагаючись зібрати останки своєї матері, Ґон Ши. Його пальці були настільки червоні й задерв'янілі, що він не міг їх навіть зігнути. Його зап'ястя були в крові, натерті іржавими залізними кайданами, і навіть білі кістки були трохи помітні. Він був худим, як тріска, і не міг дозволити собі втримати навіть одної ложки мерзлого ґрунту.

Відродження генерала, який завжди вбачає у собі замінуWhere stories live. Discover now