Capitolul 1

550 24 4
                                    

Eu am locuit în Chichago. Dar anul trecut i-am auzit pe parintii mei ca s-au certat. Si au divortat.
Eu si mama ne-am mutat în New York, Linda m-a mutat la cea mai buna scoala de acolo.Mi-a fost foarte greu sa ma acomodez, dar pana la urma am reusit.
Intr-un final venit vara, iar tata m-a rugat sa ma duc la el.Petru ca imi era dor de el si de de prietenii mei, am acceptat invitatia.
A venit Derek dupa mine si am plecat spre Chichago.
Acolo mi-am vazut prietenii, dar era ceva schimbat la ei, toti au crescut si cand m-am dus sa îi salut nu m-au recunoscut.
A doua zi am mers pe plaja si o fata ciudata m-a tot salutat.Eu am mers s-a vad cine e. Cand am vazut-o mi-am dat seama ca este Barbara cea mai buna prietena a mea de pe vremea cand stateam aici. Nu am avut prea mult timp pentru a vorbi deoarece Derek m-a chemat la masă. Avem emotii mixte, iar mintea mea era cu totul in alta parte.
-Siii...Ti-ai facut prieteni noi?
-Aveam prieteni, doar ca nu m-au mai recunoscut.
-Oh, draga nu cred ca nu te-au recunoscut, doar ca multe lucruri s-au schimbat pe aici. Totii prietenii tai s-au imprasitiat in mai multe grupuri si nu mai era ca pe vremea cand stateai tu aici. Tu i-ai adus impreuna pe toti si totodata tu i-ai despartit.
La auzul acestor cuvinte m-am cam intristat. Stiam ca trebuie sa fac ceva in privinta asta. Asa ca am sunat-o pe Barbara si i-am spus sa imi dea numerele fostilor mei prieteni. Aceasta mi le-a dat fara nicio problema, cu toate ca am lasat-o putin nedumerita.
Am facut rost de numerele lor si le-am dat un mesaj prin care le-am spus sa ne intalnim pe plaja. Sper ca m-am adresat destul de clar cand le-am spus ca nimeni nu trebuie sa lipseasca.
Mergeam pe alee si realizam cat de mult as inlocui aglomerația din New York cu straziile pustii si linistite de aici. Briza care venea spre mine ma relexa si ma facea sa meditez la ceea ce aveam de gand sa le spun "prieteniilor mei". Intr-un final am ajuns si automat l-am vazut... O figura cu par blond, ochii albastrii si un abdomen perfect lucrat. Luke McKenzie. Cat timp statea aici orice fata voia sa vorbeasca cu el, dar el nu era interesant de fete, era preocupat doar cu sportul, facea fotbal si era cel mai bun din echipa lui. Ah, am uitat sa mentionez ca e verisor cu Barbara, fapt pentru care stateam destul de mult cu el. Anyways stop dreaming gurl. Au ajuns toti si am inceput sa le explic ca nu conteaza ca am plecat, doarece voi fii mereu aici cu ei sufleteste si alte prostii pe care oricine le-ar crede. Intr-un final am reusit si am mers toti la pizza.

My complicated lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum