Prolog

345 27 0
                                    

Nikdy si nikdo neváží toho, co má, dokud to neztratí.- Tohle mi vždy říkala maminka.

Já měl a nevážil jsem si toho. Bral jsem to za samozřejmost. Teď, když se po tolika letech podívám zpět, zakroutím hlavou nad svou naivností.

"Milý deníčku. Dnes jsou to přesně 4 roky od doby, kdy to skončilo. Den kdy za námi přišli a donutili nás to všechno,co jsme mezi sebou měli, zahodit, se mi před očima zjevuje noc co noc. Nedokážu se zbavit té bolestné touhy po jeho rtech, láskou překypujicích očí a něžném objetí, které mě vždy zahřálo u srdička.

Jednou mi někdo řekl, že čas zahojí všechny rány,ale.... Jsou to už 4 roky, 1640 dní a něco málo přes 35. tisíc hodin, ale já cítím, že tím to pro mě neskončilo. ON. Vypadá, že je v pohodě. Začal žít nový život a vypadá šťastný. Moc mu to přeji. Jen..... Jen to šíleně bolí. Přál bych si být ten, kdo ho dělá šťastným.

Možná je na čase, posunout se dál. ANO! Od zítřka výjde na jeviště nový Harry! Od zítřejšího rána zapomenu, že on byl můj první Crush.

Harry Styles, ten, který trpěl."


___________________________________________________________________________

Bolí to, když vidím jak na mě hází zraněné pohledy. Opětuju mu je, protože tohle je jediná věc, kterou nám nikdo nemůže vzít.

Ačkoliv uteklo moře času, citím, že on jediný je mého srdce šampión a nikdo jiný nenahradí pomyslnou první příčku, kterou zaujímají jeho kudrlinky a smaragdově zelené oči.

Možná se tvářím, že jsem šťastný, ale uvnitř mě je každý kousek napadrť. Dneska jsou to přesně čtyři roky, kdy se to stalo. Někdo nás rozdělil , ale já mám plán. Chce to čas a hlavně trpělivost. Hlavně doufám, že to nevzdal, protože já ho stále Miluju! Už se nemůžu dočkat, až mu to řeknu do očí a on se na mě vrhne s rospustilým úsměvem na tváři, který mu vykreslí ty neodolatelné ďolíčky.

Jakobych cítil jeho sladké rty na mých a jeho vlasy v mých sevřených dlaních.

Zvládnu to! Přísahám nám oboum, že tohle je poslední krok, který všechno změní. Fajn..Jde se na to. ;)

Louis Tomlinson, ten, který ač je zraněn, má plán.

Rediscovery (Czech) Larry Stylinson -> ThreeShootKde žijí příběhy. Začni objevovat