Jemně jsem stiskl jeho kudrnaté vlasy a podíval se do smaragdově zelených očí, který zářili neskonalou láskou. Trvalo nám to, ale to čekání se vyplatilo. Protože teď můžu jen říct, že jej miluju ještě víc než před tím. Doufám, že jsou ty city opětované, protože mi ty slova 'Miluju Tě' ještě neřekl, přestože já mu to už několik dní opakoval stále dokola. Každým dotykem mi dokazoval, že se jedná o víc než jen fyzickou přitažlivost, ale přes to jsem si přál aby to vyslovil. Ničilo mě to a přidalo mi, že si není jistý a tím pádem, jsem si ani já sám nebyl jistý. Bylo to dostatečné to mé omluvení, nebo by chtěl víc? Možná by jsem pro něj mohl něco udělat. A taky že udělám. Vždycky jsem já ten, kdo je nahoře a Harry je Bottom, dnes ovšem po dlouhé době čekání, vím, že to bude naopak. Beru to jako projev opravdové lásky a snad se mi dostane těch dlouho očekávaných slov.
"Harry?" zašeptám a vtisknu mu něžný polibek do vlasů. Malinko se mi zavrtí na klíně a pohlédne na mě.
"Víš. Dlouho jsem přemýšlel a dospěl jsem k jednomu rozhodnutí." lehce si zkousnu kůžičku uvnitř mé pusy.
"Mám pro tebe překvapení. Běž do koupelny a přijď za deset minut." usmál jsem se na něj a rozpustile ho políbil na líčka. On jen svraštil obočí a mezi ním se mu vytvořilo pár malinkých vrásek. Jak já miluju ty vrásky. Nic mi neodpověděl, ale vyskočil na nohy a rychle odešel. Nedal jsem nám moc času, ale doufám, že to bude stačit. Přichystal jsem svíčky a rozprostřel je po celé kuchyni i obýváku. Každou jsem zapálil a ty na stole jsem doplnil krásnou kyticí růži. Stůl byl prostřený k jídlu a já připravený na Harryho, když jsem zaslechnul syknutí z obývaku. Rychle jsem se tam rozběhl a spatřil Harryho, jak stojí uprostřed hořících svíček a drží se rukou za pusu.
"Lou? Co to znamená?" zeptal se a koukal na mě.
"To je součást překvapení, zlato." usmál jsem se a natáhl se pro jeho ruku. Naše dlaně se spojily a zapadly do sebe jako dílky nedokončené skládačky.
"Je to nádherné." zašeptá a následuje mě do kuchyně.
"To není všechno." usměju se na něj a jemně ho potáhnu do kuchyně. Omamná vůně jídla mi dělá dobře na žalůdek a Harryho překvapený výraz mi rozpustí miliony motýlku v dutině břišní. Pohladím ho po tváři a s úsměvem ho obejmu.
"Miluju tě Hazz, na to nikdy nezapomeň." řeknu a čekám na jeho reakci. Ale jen se na mě usměje a políbí mě. Začínám mít pocit, že to je všechno co mi může dát.
"Děkuji." řekne a usadí se za stolem. Večeře proběhne v příjemném tichu. Naše kolena se vzájemně otírají a já mám obrovský problém sníst všechno, co mám na talíři. Jakmile dojíme, sklidím nádobí do myčky a nervózně si skousnu spodní ret. Stále jsem na pochybách, jestli to mám udělat dneska po dvou týdnech, co jsme zase spolu, nebo ještě raději počkat? Ale, však o nic nejde. Pokud nebude chtít nevadí, pokud bude chtít, jenom dobře. Usadíme se na gauči a společně se zachumláme pod deku. Ve světle svéček vypadá ještě kouzelněji než za svitu měsíce a já mám co dělat abych se na něj nevrhl. ALe nechci ho vystrašit a tak zapnu stereo a to vyloudí jemné romantické tóny písničky. Sedíme, nebo teda spíše ležíme na sobě a posloucháme. Tóny jsou dooprovázené letmými dotyky a když se Harryho tvář zvedne k té mojí, neodolám a políbím ho. Naše rty se spojily a poslední dílek skladačky, zapadl na své místo. Oheň, který mě spaloval zevnitř, se najednou snažil dostat ven skrze mé rty. Jemně jsem mu skousl spodní ret a on zasténal. Zvuk, který vydal se mi vepsal do všech póru mého těla a ovládl mou mysl. Najednou Harry převzal iniciativu a já se mu zcela poddal. Tělem i duší jsem teď patřil jen jemu a nikomu jinému. Teď jsem byl schopný pro něj udělat cokoliv. Když se svými rty přesunul na můj krk, zasténal jsem. Snažil jsem se to vydržet, ale tak strašně mi to chybělo, protože nic se nevyrovná pocitu, když se jeho rty otírají o mojí odhalenou pokožku.
"Chyběl jsi mi, Curly." zašeptám vzrušeně a on mi vytvoři na krku památku, na kterou budu hledět s láskou a chlubit se jí.
"Ty mě taky." vzdychl tiše a jeho ruce se přesunuly k lemu mého trička. Něžně mi ho sundal a podíval se mi do očí. Poté se ke mě zase sklonil a opět spojil naše rty. Najednou byly jeho ruce všude a já se ocitl nahý. On však byl zcela oblečený a tak jsem opatrně posunul ruku k jeho tričku a pomalu s ní vjel po něj. Mírně se prohl v zádech, protože na tom místě, těsně nad bedry, je malinko citlivější než jinde. Sundal jsem mu tričko a kalhoty, takže mu zůstaly jen boxerky. Díval jsem se na něj a očekával, kdy to stopne, ale nezdálo se, že by se něco takového mělo stát a tak jsem pokračoval. Byl jsem pod ním, takže moje ruce zabloudili na jeho kulatý zadek a jemně ho stiskly. Když se mu z úst vydralo spokojené zamručení, rychle jsem prsty zajel pod boxerky a hladil ho o sto šest. Ve chvilce jsem mu sundal boxerky a naše těla se o sebe vzájemně třely. Nahá a spocená těla. Když jeho rty putovaly po mém břiše dolů, znovu jsem zasténal a mírně se prohl v zádech a ve chvíli, kdy se jeho rty dotkly mého penisu, jsem měl pocit, že vybouchnu. Prudce jsem otevřel oči zalapal po dechu.
"H-Harry." vzdychl jsem a snažil se ho dostat zpět nahoru. Nechci aby to dopadlo tak, že já se udělám a on nic. Dneska to bude jiné, protože vrchol zažijeme společně. Nakonec se zvedl od mého penisu a mlsně si olízl rty.
Nejspíš to pochopil, ale jinak než jsem zamýšlel. Otočil se a já byl rázem nad ním. Mírně rozkročil nohy a nabídl mi svůj zadeček. Lákavá nabídka, ale neměla nic společného s mým plánem. Ale proč bych si nemohl pohrát. Vzal jsem jeho penis do pusy a slastně po něm začal sjíždět. Jazykem jsem mrštně pohyboval na samém vrcholku a potom si ho celého zarazil do hrdla. Když se prudce nadechl a zasténal mé jméno, moje prsty, které po celou dobu kouření kroužili okolo jeho vchodu, zajely do dírky a zanechaly za sebou jen stopu ze slin. Opět zasténal a já pochopil, že se blíží jeho konec. Bez přemýšlení jsem si ho otočil nad sebe a vyšpulil na něj svůj zadek.
"Co?" zeptal se a vypadal mírně vyvedený z míry.
"Prosím, dnes chci být já bottom." zašeptám a mírně se zhoupnu v bocích.
"Jsi si tím jistý Louisi? J-já jsem to nikdy takhle nedělal a nechci t-ti ublížit." zašeptá, ale jeho pohled mi říka, že by si mě nejraději vzal hned.
"Věřím ti." zašeptám a on už na nic nečeká. Tvrdě a bez přípravy do mě vnikne. Na takovou bolest nejsem připravený, takže mi z očí vytrysknou slzy a skutáli se na gauč.
"Promiň." omluví se, ale já to nechci slyšet. Pohnu se a on pochopí, že má pokračovat. Najednou bolest zmizí a nahradí jí jiný, dokonalejší pocit.
Pokojem se nesou naše vzdychy a mlaskání dvou nahých a zpocených těl o sebe. Když se do mě Harry udělá, tak mě otočí a rukou zapumpuje na mém cukajícím se penisu. Ten dlouho neodolá a já dosáhnu svého vytouženého vrcholu. Harry se na mě zhroutí a zakuklí se do mého podpaží. Chvíli před tím než usnu, uslyším jeho šepot v mém uchu.
"Miluju tě Loui. Miluju tě víc než sebe, než kohokoliv jiného a vždy tě budu milovat. Nikdy tě neopustím." zašeptá a já se usměju. Konečně jsem se dočkal svého vytouženého snu. Otočím se k němu a vtisknu polibek na rozechvělé rty.
"Hazz. Taky tě miluju." a s tím usnu v jeho pevném objetí.
ČTEŠ
Rediscovery (Czech) Larry Stylinson -> ThreeShoot
Fanfictie4 roky jim bylo zakázáno spolu jakkoliv komunikovat. Vydržela jejich láska? Doufám, že ano, protože jeden z nich chystá učinit důležitý krok v jejich životech.