Cap -- [ explicasion ]

18 3 1
                                    

────────────────
┆       ┆        ┆       ┆
┆       ┆        ┆ɞ    ✿
┆    ° ♡ • ➹  ◛ °
┆彡

•ᴘʀᴏᴄᴇᴅᴏ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀ. Pᴇʀᴅᴏɴ sɪ ғᴜᴇ ᴛʀᴀᴜᴍᴀᴛɪᴄᴏ ʟᴏ ᴅᴇ ʟ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ ᴀɴᴇᴛᴇʀɪᴏʀ. Y ᴀʟɢᴏ ᴄᴏʀᴛᴏ. Pᴇʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀʀʟᴏ ʟᴇs ᴅᴏʏ ᴇsᴛᴇ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ ɪɴᴛᴇʀᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ sᴜ ɢʀᴀɴ ɴᴀʀʀᴀᴅᴏʀᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ ʏ ᴄᴏᴍᴏ ____ ʟʟᴇɢᴏ ᴀ ᴇsᴇ ʟᴜɢᴀʀ! Sɪɴ ᴍᴀs ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴇᴍᴏs ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀᴄɪᴏɴ sɪsɪsɪ.
₊˚🎀 : Exᴘʟɪᴄᴀᴄɪᴏɴ. ୧﹒₊˚
•ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ ____ ᴄᴀɪɢᴀ ɪɴᴄᴏɴsɪᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ , Dᴇᴜᴢ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀʟᴇ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪᴀ ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ. Hᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴠɪᴇɴᴇɴ ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ʏ ᴠᴇʀᴅᴇ , ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴠᴇʀᴅᴇ. Eʟ ᴅᴇ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ʏ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴘʀᴏᴄᴇᴅᴇ ᴀ ɪᴍɴᴏᴛɪsᴀʀ ᴀ Dᴇᴜᴢ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴇ ɪɴᴄᴏɴsɪᴇɴᴛᴇ , ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ sᴇ ʟʟᴇᴠᴀᴠᴀ ᴀ ____ . Eɴ ᴇʟ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ʟᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ᴠᴇʀᴅᴇ sᴇ ᴄᴀɴsᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʟᴇ ᴅɪɢᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀʟᴀ ᴀ #&#&3@* , ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇᴊᴀ ᴀ ____ ᴇɴ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ʀᴀɴᴅᴏᴍ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ᴀ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ǫᴜᴇ sɪ sᴇ ʟʟᴇᴠᴀᴠᴀɴ ʟᴏs ᴢᴀᴘᴀᴛᴏs ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ʜɪʙᴀ ᴀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀʀ ᴇʟ ᴇxᴘᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏ. Esᴛᴇ ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ ᴄᴏɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ sᴀᴄᴀʀᴏɴ ʟᴏs ᴢᴀᴘᴀᴛᴏs ʏ ʟᴀ ᴘᴇʟɪ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴘᴜʀᴇɴ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴ ᴇsᴇ ʟᴜɢᴀʀ  ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴀᴄᴏsᴏ, ᴀʙᴜsᴏ ᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴍᴜᴇʀᴛᴇs ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ɴᴀᴅɪᴇ. Dɪᴄʜᴏ ᴇsᴛᴏ sᴇ ᴠᴀɴ ʏ ᴅᴇᴊᴀɴ ᴀ ____ ᴀʜɪ .

•'' ʙᴜᴇɴᴏ.. ᴇsᴏ ғᴜᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ ᴅᴇᴊᴇɴ ᴅᴇ ɪɴsᴜʟᴛᴀʀᴍᴇ . Lɪsᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴅᴇᴄɪʀ ǫᴜᴇ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ᴘʀᴏxɪᴍᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ! CHAU!´´•

La nueva yo. . . [ Fanfic ] ( Fnafhs y lectora ) // EN PROCESODonde viven las historias. Descúbrelo ahora