Merhaba adım Kemalcan
Bunları o zamanlarda neler olduğunu anlayıp kavrayıp ne kadar acı ve kötü bir şey olduğunu bilmeniz için yazıyorum.
ozamanlar 17 yaşımda bir gençtim ailemle tatil için çin ve japonyayı seçmiştik. Günlerimiz gezmekle eğlenmekle yeni insanlar ve kültürleri tanımakla geçiyordu.babamla bir gün gezerken çok büyük bir patlama sesi duymuştuk ilk başta anlam veremedik fakat sonralarında anlamıştım. Her şeyde kaçmaya çalışan insanlar her yerde yanan ve ölmüş insanlar çok feci bir şeydi. Babamla hemen eve dönüp ailemle beraber valizlerimizi toplayıp Türkiyeye döndük ufak bir araştırmadan sonra lanet olası ülkede neler olduğunu öğrenmiştim. Büyük patlamanın sebebi bir "ATOM BOMBA" sıymış. Neden atıldığı savaşta olup olmadığımız hakkında en ufak bir fikri yoktu kimsenin ve her hangi bir açıklamada gelmiyordu kimseden her kez olayın ciddiyetini kavramıştı lanet olasıca bombadan sonra fakat kimse benim görsüklerimi görmemişti.
Olayın üstünden 1 ay kadar geçmiştiki çin ve japonya başta olmak üzere her yerden ölüm haberleri çoğalmaya başlamıştı. Ufak bir araştırmadan sonra bombanın insanları değiştirme evrimleştirme gibi bir yan etkisi olduğunu okumuştum. Tanrım insanlar hep filmlerde görsüğümüz insan yiyen yaratıklaramı dönüşüceklerdi yoksa. Bir hafta kadar sonra Amerikadan bir açıklama geldi ve atılan bomba nedeniyle insanların değiştiği yamyam oldukları ve her yere yayılmaya başladığı açıklamasaydı bu. Tanrım insan oğlu kendi kendini bitirmişti napıcaktık şimdi ya Türkiyeyede gelirse. O akşam bütün kanallarda gelen açıklamayı izledim bütün bakanlar toplanıp bir toplantı yapmış ve Türkiyenin güvenli bölge olduğunu buraya hastalığın ulaşamıyacağını söylemişlerdi. Biz ise en iyi arkadaşım çocukluğumuzu beraber geçirdiğim öz kardeşim gibi gördüğüm sercanla durumu değerlendiriyorduk.Sercan 16 yaşında kick boxcu aynı benim gibi bende spor dövüşlerine çocukluğumda başlamıştım fakat sakatlanıp bırakmıştım gerçi sınıftaki her kez korkardı bende iri yarı ve kick box,muay thai,karete biliyodum sonuçta Neyse sonuçya ne kadar büyük sporcuda olsak 17 yaşındaydık ve korkuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATOM...
Mystery / Thrillerİstenmeyen yada istenen bir sebeble insan oğlu kendi kendini bitirmişti. Atom bombası bir deney için atılmıştı insanlar değişmiş burda kobay fareleri biz olmuştuk. Bu kadar vahşetin içerisinde adalet,aşkı ve gurubu için savaşan gururlu bir gencin hi...