𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑣𝑜𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑒𝑛𝑖𝑔𝑚𝑎!,𝐴𝑠 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑜𝑛𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑆𝑀𝑅 𝑠𝑜 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑎 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜𝑜 𝑓𝑜𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒.𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑙𝑎𝑑𝑙𝑦 𝑎𝑝𝑝𝑟𝑖𝑐𝑖𝑎𝑡𝑒 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑡 𝑚𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑣𝑜𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑓 𝑖𝑑𝑒𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒.𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑐𝑟𝑖𝑝𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑝𝑟𝑒𝑝𝑎𝑟𝑒ฅ^•ﻌ•^ฅ 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑠𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑝𝑎𝑖𝑛𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑛𝑠𝑒(𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑘𝑖𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔)
𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑓𝑟𝑒𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑒𝑟𝑟𝑜𝑟𝑠,𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑒𝑛𝑔𝑙𝑖𝑠ℎ 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑖'𝑚 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑥𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑚𝑚𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑠𝑜 𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜𝑜 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑡 𝑖𝑡.
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑢𝑛𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝐸𝑛𝑖𝑔𝑚𝑎,𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑟 𝑝𝑎𝑟𝑡 2'𝑠 ,𝑝𝑎𝑟𝑡 3'𝑠 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔.𝑆𝑜 𝑖𝑓 𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑎𝑧𝑦 𝑖 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠 𝑖'𝑚 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠,𝑂ℎ 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟𝑏𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑛𝑒𝑦 𝑦𝑒𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖'𝑚 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑖𝑡 𝑠𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑡𝑢𝑛𝑒𝑑!
𝑁𝑜𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑖𝑓 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑒,𝑖'𝑚 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑤𝑜 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑖 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖'𝑚 𝑠𝑜 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖 𝑔𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑏𝑢𝑠𝑦 𝑠𝑐ℎ𝑒𝑑𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑜𝑟 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑝𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑡 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡'𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑠𝑜 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑.
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑖𝑛𝑡𝑎𝑖𝑛𝑠 𝑦𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚𝑒𝑠 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑜𝑟 𝑦𝑎𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒 𝑢𝑘𝑒 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑛𝑟𝑒𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒𝑑.𝑯𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒖𝒏 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝑯𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒐 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒖𝒔!𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒗𝒐𝒕𝒆 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝓐𝓻𝓸𝓶𝓪𝓽𝓲𝓬!
YOU ARE READING
𝐕𝐨𝐥𝐮𝐦𝐞 2:𝐀𝐑𝐎𝐌𝐀𝐓𝐈𝐂 (𝐕𝐚𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐱 𝐒𝐌𝐑)
Random𝑨𝒓𝒐𝒎𝒂𝒕𝒊𝒄~ 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅 𝒗𝒐𝒍𝒖𝒎𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝑬𝒏𝒊𝒈𝒎𝒂,𝒔𝒐 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒕 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅,𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒂𝒊𝒏𝒔 𝑭𝒍𝒖𝒇𝒇,𝑺𝒎𝒖𝒕 𝒂�...