In fiecare an exista cate o recompensa pusa pe capul cuiva sau este cineva care vrea sa se razbune din anumite motive. Aceasta este povestea lui Shay,un om care este de partea clanului ,,The Brotherhood''. Un clan care lupta impotriva nedreptatii,un clan care se ocupa de protejarea si siguranta celor neajutorati. Parintii lui Shay au fost ucisi cand avea 7 ani,asasinii l-au gasit zacand intr-o balta de sange langa corpurile parintilor sai. L-au luat,l-au crescut,l-au antrenat. Cu timpul acel baiat de 7 ani a devenit adult. A devenit unul din cei mai buni asasini de pe lume.Era concentrat cand avea misiuni de indeplinit,era mereu atent,avea o gandire strategica depasind pe cea a armatei regale.
Cu timpul Shay a avut misiuni in America de sud si de nord. Shay era un om care nu punea prea multe intrebari,era un om care isi indeplinea misiunea in cateva zile fara sa intrebe de ce sa ucida acea persoana sau ce a facut ca sa trebuiasca indepartata de pe lume.
Pentru asasini,justitia insemna sa ii ucizi pe cei care faceau rau altora. Ucigasi,violatori,traficanti de droguri si carne vie,toti erau ucisi fara mila pentru justitie. Dar politia ii si armata ii considerau ucigasi. A fi asasin insemna sa ucizi fara sa ai vreo remuscare. Prima data cand Shay a ucis a fost la 14 ani,tinta lui a fost un comandant care trebuia sa ordone distrugerea unui oras din Africa. Timpul a trecut si numarul victimelor lui Shay a crescut.
CITEȘTI
Against your brothers
ActionAceasta poveste este inspirata dupa jocul video Assassins's Creed Rogue produs de Ubisoft.Nu stiu cate pagini/capitole va avea aceasta poveste si nu sunt foarte priceput la asa ceva dar sper sa va placa.