Shay plutea in deriva,era ranit si pe moarte.Sangele care i se scurgea din rana putea sa atraga rechinii. Shay a fost zarit de un pescar.Pescarul l-a salvat pe Shay si l-a dus acasa ca sa il ingrijeasca. Sotia pescarului era tamaduitoare. Aceasta era cea mai buna tamaduitoare din tot satul. Timp de 2 saptamani Shay zacea in pat bandajat,pescarul cu tamaduitoarea stateau langa el ca sa ii fie alaturi cand se trezeste. Intr-un final Shay a fost trezit de zgomotul soldatilor care patrunsera in casa pescarului pentru a le cere plata pt stat.Soldatii profitau de chestia cu plata si veneau de multe ori la oameni pentru a le cere bani sa isi indeplineasca viciurile.
Shay auzise zgomotul soldatilor si a decis sa intervina. Cand a venit,soldatii l-au vazut ranit si s-au gandit ca este un om neajutorat,dar ei nu stiau ca Shay era antrenat de catre asasini. Singura cale ca sa scape de amenintarile soldatilor adresate pescarului si sotiei lui era sa ii ucida pe soldati. Shay i-a ucis cu mainile goale,pescarul nu mai vazuse un asa luptator niciodata. Dupa ce Shay i-a ucis pe cei 2 soldati,sotia si pescarul au ars cadavrele. Shay era nevoit sa plece deoarece a ucis acei soldati si comandantul le-ar fi observat lipsa. Sotia pescarului i-a dat lui Shay stariele fiului lor care a murit in razboi,dar si cateva din cele mai bune arme de pe piata neagra. Dupa ce a imbracat straiele,sotia i-a zis ca arata exact ca si fiul lor.
Shay a plecat pe usa ca sa nu puna in pericol familia pescarului. Prima gand a lui Shay a fost sa gaseasca persoanele pe care o data ii numea frati si sa ii faca sa plateasca pentru crimele comise.Primul loc in care a mers a fost un bar din centrul orasului deoarece acolo era un negustor care a calatorit peste tot in lume si sigur stia unde este locatia unuia dintre asasini.
Dupa ceva timp Shay a ajuns la bar,cand a intrat pe usa negustorul l-a recunoscut pe Shay si a luat-o la sanatoasa. Shay l-a urmat,dupa ce a strabatut jumatate de oras l-a prins in final si l-a facut sa vorbeasca fara sa il tortureze pentru a scoate informatiile de la el.
Negustorul i-a spus ca asasinul Akio are tabara langa raul din padurea de bambus. Akio era un asasin antrenat de insusi imparatul Japoniei. El era un expert in manuirea cutitelor si sabiei. Shay nu a mai stat pe ganduri si de indata a pornit spre padurea de bambus.
CITEȘTI
Against your brothers
AcciónAceasta poveste este inspirata dupa jocul video Assassins's Creed Rogue produs de Ubisoft.Nu stiu cate pagini/capitole va avea aceasta poveste si nu sunt foarte priceput la asa ceva dar sper sa va placa.