O dimineață obișnuită. Eu uitându-mă pe telefon încercând să găsesc ceva interesant de văzut înainte de a mă pregăti de școală. Însă constat că nu găsesc nimic oricât aș încerca.
Decid să mă pregătesc așa că, cu greu, mă ridic din pat și mă îndrept spre dulapul cu haine. Îmi aleg hainele, îmi aranjez părul, iar când sunt gata îmi iau ghiozdanul în spate și plec spre liceu." Credeam că va fii o zi distractivă...o zi în care petrecem puțin ziua de naștere a celui mai bun prieten al meu...dar acea zi mi-a schimbat extraordinar de mult viața...până când l-am reîntâlnit.. "
-Pământul către Makiro! Ai auzit ce am spus? În ultimul timp ești cam aerian.
-Scuze..nu eram atent..poți repeta?
-Ști ceva, nu contează. Iar s-au certat părinții tăi, nu?
-Mda..uneori mă întreb dacă știu să facă altceva înafară de asta. E de parcă o fac intenționat. Nu se pot înțelege măcar o dată? Nu e așa de greu..-Bună ziua copii! Am un anunț de făcut.
-Vorbim după oră, Dash. Acum hai să fim atenți la oră.
-Vinerea aceasta nu veți face ore, însă ne vom întâlni cu clasa a 11-a A și vom merge împreună cu ei la Cinema pentru a viziona un film numit "Sfârșitul nostru se apropie". Considerați-o o zi pentru a vă relaxa și a comunica cu alte persoane în același timp.
Acum să începem ora.-Într-un final s-au terminat orele! spune Dash bucuros. A da. Maki, îmi voi ține ziua de naștere sâmbăta asta, la mine acasă, ora 19. Va fi o petrecere care va avea loc peste noapte.
-Oh..ok. Acum dacă nu te superi ar trebui să mă îndrept spre casă.
-În regulă. Nu uita să mă suni dacă ai nevoie. Știu cât de sensibil ești...mai ales când e legat de familie..
-Bine, mulțumesc! Paa~
-Pa~Ajung în fața casei și îmi trag puțin răsuflarea. Intru în casă și ca de obicei, mama și cu tata se ceartă..nici nu mă așteptam la altceva. Mă descalț și mă îndrept spre camera mea. Intru în cameră, îmi las ghiozdanul jos și mă trântesc în pat adormind deoarece eram mort de oboseală.
Dimineața își face apariția foarte repede. Am impresia ca au trecut câteva secunde dormind, dar defapt au trecut ore în șir. Îmi iau telefonul de pe noptieră și verific cât e ora. Este 7:03 ceea ce e perfect. Mă ridic din pat, ies din cameră, cobor scările și apoi mă îndrept către bucătărie pentru a mânca.Aparent, la liceu am un coleg nou, trebuie sa sosească. Stau și vorbesc puțin cu Dash, cel mai bun prieten al meu, până când suntem întrerupți de doamna profesoară alături de noul coleg.
-Bună ziua copii! Începând de astăzi aveți un coleg nou. Te poți prezenta.
-Sunt Ash și am 17 ani.
-În regulă..nu sunt prea multe informații dar e ok. Unde vrei să stai? Poți sta oriunde vrei.
Nu sunt foarte interesat unde vrea să se așeze dar arată cu degetul spre mine atrăgându-mi atenția.
-Acolo..Vreau sa stau lângă băiatul acela.
-Sigur, te poți pune în bancă cu el.Așa zisul Ash se așează lângă mine, apoi profesoara este atentă la lecția pe care trebuie sa o predea.
-Cum te cheama? îl aud pe Ash șoptindu-mi această întrebare pentru a nu îl auzii profa.
-Makiro. Spun indiferent, încercând să fiu atent la ora.
-Drăguț nume, la fel ca tine~
Îmi întorc capul spre el. Sunt uimit..nu mi s-a mai întâmplat asta niciodată,dar orice ar crede băiatul ăsta nu îi va ieșii.
-Nu sunt gay și nici nu voi fii. Veziți de treaba ta și lasă-mă naiba în pace.
-Vom vedea dacă vei deveni sau nu. Obțin tot ceea ce vreau, iar pe tine, Maki~ nu numai că te vreau..te doresc~
Eu rămân încremenit cu privirea încă ațintită asupra lui. Îi simt mâna pe coapsa mea, iar fix atunci îmi revin din transă dându-i mâna la oparte și revenind cu privirea asupra profesoarei..chiar dacă știam că nu voi putea fii atent la oră.
Pauza începe iar toți în afară de mine, Ash și Dash au plecat afara. Îl vad pe Dash venind spre mine, sincer..sper din tot sufletul să mă întrebe dacă vreau sa vin afară. Deobicei nu prea ies..dar după ce s-a întâmplat chiar nu vreau să fiu singur cu Ash.
-Makiro, vi în curte?
-Sigur.
DASH TE ADOR, MI-AI SALVAT VIAȚA!! spun eu entuziasmat în minte schițând un zâmbet în drum spre ușa clasei.
Îmi întorc capul spre Ash și observ ca îl analizează pe Dash de sus până jos, apoi își scoate telefonul din buzunar și se uită pe el.Astăzi este vineri. Mâine este ziua lui Dash, iar azi ne ducem să vizionăm un film cu clasa paralelă. Cum nu făceam ore trebuie sa ne întâlnim la ora 11:55 în fața școlii și la 12 ne vom îndrepta spre cinematograf.
Este 11:50 și imediat voi ajunge în fața școlii, doua minute mai târziu, ajung la 10 pași distanță de poartă și analizez puțin persoanele care se află deja în fața acesteia. Nu îl văd pe Dash, însă Ash e acolo. Dash nu mă lăsa baltă fix acum, spun în gând și mă îndrept spre un loc care nu e atât de aglomerat, mă sprijin de gard și sper ca Dash să vină odată. Ne pregătim de plecare iar Dash încă nu a venit. Diriga ne zice să facem perechi și să formăm un rând, nu știu cu cine o să fac pereche, dar fiind atent la doamna dirigintă simt că cineva își împreunează mâna cu a mea. Sper din tot sufletul să nu fie cine cred eu că e. Îmi întorc capul și atunci îl observ...pe Ash. Rămân blocat câteva secunde dar îmi revin încercând să îmi scot mâna din a lui, însă acesta ma strânge puțin mai tare nu încât să mă doară dar îndeajuns încât să nu îmi pot scoate mâna. Mai încerc de câteva ori dar renunț crezând că e imposibil.
Pornim spre destinație și câteva minute mai târziu îl aud pe Ash:
-Câți ani ai?
-17.
-Culoarea preferată?
-Albastru...dar ce e cu toate întrebările astea?
-Fac conversație...nu sunt prea bun la lucruri de genul dar încerc.
Sincer mi se pare drăguț faptul că încearcă acest lucru. În plus, trebuie să recunosc, are o față drăguță în acest moment..o expresie atât de inocentă. Privește în jos și își mușcă puțin buza inferioară..pur și simplu e atât de drăguț. Nu. Nu îl plac. Dar trebuie să recunosc că este drăguț în aceste momente.
-Ai o expresie atât de drăguță! spun zâmbind dar fără să îmi dau seama că am zis-o cu voce tare. După ce realizez ceea ce am zis simt cum sângele îmi ajunge în obraji, el întorcându-și capul înspre mine, noi făcând contact vizual.--------------------------------
Hey~
Aceasta este prima mea poveste, sper să vă placă. Sunt deabea la început dar voi da tot ce e mai bun din mine.
În alte capitole vor fii scene mai interesante (știu la ce fel de scene te gândești și eu mă gândesc la același lucru😂), dar până atunci vor fii scene amuzante, cute și de tot felul.
Pe curând~💫🦋❤️
CITEȘTI
Totul s-a schimbat din ziua aceea (Boy x Boy)
Teen FictionMakiro este un băiat obișnuit. Ash îl place și nu ascunde acest lucru. "Totul era perfect..până în acea zi. Ar fii trebuit să fie o zi normală..distrându-mă la petrecerea celui mai bun prieten al meu. Dar acea zi a fost cea mai rea zi din viața...