Îmi întorc rapid privirea în partea opusă lui și privesc șoseaua agitat.
—Deci sunt drăguț?~ întreabă el pe un ton puțin pervers.
—Nu..adică da..adică nu..bine..poate ești puțin..
Îmi întorc privirea către el și văd un rânjet la colțul gurii. Încerc să trec peste această întâmplare și observ că am ajuns la acel cinematograf. Nici nu știu când a trecut timpul.
Intrăm înăuntru și așteptăm acordul pentru a putea intra în sala de cinema.
—Vrei să stăm unul lângă celălalt Maki?
—Nu îmi spune Maki.
—De ce nu? E un alint atât de drăguț al numelui tău.<3
—Nu îmi spune așa și gata.
—Offf..Deci stăm unul lângă altul?
—Da..presupun.
—Știam că vei accepta...Maki~
—Mai lasă-mă.
Acum observ că încă mâinile noastre sunt împreunate. Îmi trag mâna din a lui și de această dată reușesc să mi-o eliberez. Îl aud pe Ash mormăind puțin, dar nu îl bag în seamă.
Îmi scot telefonul din buzunar și observ că am câteva mesaje necitite de la Dash. Aparent nu poate ajunge la acest eveniment. Din câte mi-a scris trebuie să se ducă cu familia undeva.
Suntem în drum spre școală, trebuie să ajungem în locul de unde am plecat, după aceea suntem liberi. La film nu s-au întâmplat prea multe, iar Ash nu a mai vorbit cu mine.Suntem liberi și sincer încă nu știu ce să fac. Cred că o să mă duc acasă și mă voi juca ceva. Nu apuc să fac prea mulți pași înspre casă deoarece simt cum cineva îmi prinde mâna în a sa trăgându-mă în partea opusă. Îmi ridic privirea din pământ și observ ca acesta este Ash.
—ASH, LASĂ-MĂ! Îi ordon, dar el nu mă bagă în seamă și continuă să meargă trăgându-mă de mână după el. Are o expresie ciudată..pare deranjat de ceva, dar în același timp puțin nervos.
Ajungem în spatele unei clădiri. Ash mă trântește, nu prea tare dar nici prea încet, cu spatele de perete. Speriat fiind îmi ridic încet privirea din pământ și îl observ pe Ash sprijinindu-se cu mâinile de perete la nivelul gâtului meu. Mă privea în ochi foarte concentrat. Acela a fost momentul. Am avut cu el acel contact vizual pe care nu l-am mai avut niciodată. M-am blocat adâncindu-mă în abisul ochilor săi. Am pierdut orice conexiune cu realitatea. Eram doar eu și acel loc liniștit. Era pur și simplu un loc minunat în care aș sta pentru totdeauna.
Momentul următor a fost șocant..nici nu mi-am dat seama când a făcut asta..
Ash și-a presat buzele de ale mele atât de agresiv, dar totodată cu atâtă dragoste și dorință încât nu știam ce să fac. M-am dat bătut. M-am lăsat controlat de acea senzație. Simt cum vrea să intre în lăcașul meu, însâ nu ii dau voie. Observând acest lucru, el mă mușcă agresiv de buză, dar rezist în continuare nedândui voie să intre în lăcaș. Mâ mușcă din nou de buză, mult mai agresiv. Nu pot rezista de această dată, scot un geamăt de durere, iar acesta nu pierde nici o secundă și intră în lăcaș nelăsând niciun colț neexplorat. Simt cum mâna lui se află sub tricoul meu, atingând-mi abdomenul. Aceste atingeri îmi dau fiori pe șina spinării începând să îmi doresc din ce în ce mai mult sa evolueze această acțiune. Însă..în secunda următoare mâna sa iese la suprafață și acesta oprește sărutul punându-se pe jos sprijinindu-se de perete. Stau nedumerit si observ cum își pune mâna în par scuturându-l. Mă pun în genunchi pe de o parte și alta a picioarelor lui lăsându-mi greutatea peste acesta, capul pe umărul lui și îl îmbrățisez. Într-adevăr..e atât de confortabilă această poziție, dar sper sa îmi revin, nu e normal.
—Ce fa....?întreabă nedumerit Ash.
—Șșștttt..nu mă ai așa pentru mult timp, bucură-te de moment.
Acesta rămâne blocat câteva secunde apoi își înconjoară mâinile în jurul corpului meu și zâmbește..sincer..într-un mod foarte drăguț. Închid ochii în timp ce pierd toată conexiunea cu această lume și ajung în tărâmul viselor.Mă trezesc nedumerit în legătură cu ce s-a întâmplat. Privesc în jur apoi dau ochii cu cei ai lui Ash. Mă privea cu o privire calmă și puteam simții ca era fericit. Mă ridic și încep să merg spre casă. Se înserează, dar am noroc că părinții mei știu că mai rămân pe afara cu colegii după școală..chiar dacă nu a fost în tocmai acel lucru.
Ash mă urmărește, dar nu spun nimic. Peste câteva minute când eu aproape ajungeam acasă, el pleacă în alta parte nespunând nimic. Îmi continui drumul spre casă și când ajung, mă duc în camera mea. Am chef să cânt puțin așa că îmi iau chitara și încep să cânt. Aleg să cânt "Different World" de la Alan Walker, este una dintre piesele mele preferate.Astăzi este sâmbătă, pe la 12:30 vreau sa ma duc la Mall să căut un cadou pentru Dash.
Exact asta am făcut. E ora 13:45 iar eu am găsit cadoul perfect, acum mă pot duce înapoi acasă pentru a mă mai relaxa.E ora 17:55 așa că decid să mă pregătesc pentru a pleca la petrecere.
M-am îmbrăcat, mi-am aranjat părul, am telefonul și cadoul lui Dash, perfect, totul e gata. E doar ora 18:25 dar am decis sa merg încă de acum spre casa lui Dash.
Continui să merg liniștit cu căștile în urechi dar dintr-o data simt ceva la spate. M-am speriat atât de tare. Îmi întorc privirea speriat și îl văd pe Ash.
Îmi vine să îi trag una, m-a speriat atât de tare.
—CE NAIBA TE-A APUCAT?! M-AI SPERIAT ATÂT DE RĂU! spun eu nervos.
—Și mie mi-ai lipsit pisoi.<3
—Ce cauți aici? spun eu nepăsător.
—La fel ca tine, ma duc la petrecere, spune fericit. Dar voi sta cu ochii pe tine, ai grijă la ce faci.
—Stai..VI ȘI TU? DAR..CREDEAM..Își pune degetul pe buzele mele indicându-mi să fac liniște.
—Hai sa mergem. Mă bucur că am dat de tine Maki~Nu apuc să spun ceva deoarece Ash îmi ia mâna în a sa și continuăm să mergem spre petrecere.
CITEȘTI
Totul s-a schimbat din ziua aceea (Boy x Boy)
Fiksi RemajaMakiro este un băiat obișnuit. Ash îl place și nu ascunde acest lucru. "Totul era perfect..până în acea zi. Ar fii trebuit să fie o zi normală..distrându-mă la petrecerea celui mai bun prieten al meu. Dar acea zi a fost cea mai rea zi din viața...