*ဖတ်ပြီးသွားရင်လက်ပြတ်နေကြတာလား ကြယ်နိုပ်ခဲ့ကြအုံး*
အိမ်တော်ကြီးသည် အတော်ကြီးပြီး ထယ် တောင်အတော်အံ့ဩသွားခဲ့သည် ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ သူနေတဲ့အိမ်ထက် အဆပေါင်းများစွာကြီးသည်မဟုတ်လား..
Jh="ဟိတ်ကလေး ငေးမနေနဲ့အိမ်ထဲ၀င်မယ်"
"ကလေးလို့မခေါ်နဲ့လို့ပြောထားတယ်မလား!"
Jh="အေးပါ ခလေးလေးရယ်"
"ဒီလူကြီးကတော့ သေပြီသာမှတ်"
ထယ်လည်းသူ့ကိုစနေသော ဂျေဟုတ်ကို လိုက်ရိုက်တော့ ဟိုကကလည်းပြေးရတာပေါ့ ကျန်ခဲ့တဲ့ ၅ယောက်ကတော့...
Rm="သူကိုတစ်သက်လုံးအပိုင်သိမ်းတာများသိသွားရင်.."
Jin="အာ မပြောနဲ့တော့ သူ့အမေကိုလည်းအကြွေးမပေးခိုင်းပဲနဲ့ ငါတို့ကပိုက်ဆံတောင်ပေးခဲ့သေးတာပဲ"
Suga="ဒါပေမဲ့သူက တစ်ဘ၀လုံး.."
Jk= "ဘာလဲ မင်းကငါတို့မိဘတွေကိုသတ်တဲ့သူရဲ့သားကို ကာပြောပေးနေတာလား"
Jm="တော်ပါတော့ အရင်ဆုံးသူ့ကိုအချိုသွေးထားမှရမယ်ကွ"
Jk="ဟားးဟားး မင်းကငါတို့ ကျော့ကွင်းထဲကိုဝင်လာတဲ့သားကောင်းလေးဖြစ်သွားပီ"
သူတို့၅ေယာက်စကားတွေပြောရင်းအိမ်ထဲသို့၀င်လာခဲ့သည်..
"ကျွန်တော့်ကိုနောက်အုံးမလားပြော"
Jh="ဟားဟား ခလေးကလည်း"
"ခင်ဗျာကြီးး!!'
ထယ်ယောင်းသည် ဂျေဟုတ်အပေါ်တက်ပြီး ခလိယားထိုးနေပြီးမနောက်ဖို့ပြောနေသည်..
Jh="ဟားဟားးး ခလေးးး ယားတယ်လို့ တော်တော့"
"အဲ့ဆို ကျွန်တော့်ကို ခလေးလို့မခေါ်နဲ့!"
ထယ်သည် နှုတ်ခမ်းလေးထော်ကာပြန်ပြောနေသည်မှာအသည်းယားစရာကောင်းနေသည်..ထို့နောက်
မွ
"အားးးးးး လူယုတ်မာကြီးးး အဟင့်"
Jh"ဟီးး ကိုယ်က အသည်းယားလို့နမ်းလိုက်မိတာပါ မငိုနဲ့တော့နော်"
"လူယုတ်မာကြီး ကျွန်တော့်အမေပဲနမ်းဖူးတဲ့ နှုတ်ခမ်းလေးကို အဟင့်"
Jin=Jung hoseok!!!
Jh= "ဟို ဟို...."
______________________________________
သူတို့ အိမ်တံခါးပေါက်၀ရောက်ကတည်းက ဆူညံသံတွေအရင်ကြားခဲ့တယ်..ထယ် နဲ့ ဂျေဟုတ် စနောက်နေတာကိုအစအဆုံးမျက်မှောင်ကြုတ်ပြီးကြည့်နေတာကြာပေါ့....နောက်ဆုံး နမ်းလိုက်တာမြင်တော့..အတန်တန်ပြောထားရဲ့သားနဲ့ ရန်သူသားကိုနမ်းနေတာမြင်လိုက်သောအခါ..
"အဟင့် လူယုတ်မာကြီးကျွန်တော့ကိုနမ်းတယ်"
******************************