Wbrew powszechnemu przekonaniu Tubbo i Ranboo mieli przyjaciół spoza Internetu. Jednym z tych przyjaciół był Tommyinnit. Cóż, technicznie Tommy był przyjacielem z internetu, ale nie był on streamerem.
Tubbo i Tommy poznali się grając na różnych serwerach Minecrafta i po krótkiej chwili pisania ze sobą na Discordzie, szybko się zaprzyjaźnili. Wkrótce dzwonili do siebie prawie codziennie i po roku zaczęli dużo spotykali się w prawdziwym życiu. Był jednym z największych zwolenników Tubbo, kiedy zaczął streamować i śledził go przez cały czas.
To oczywiście oznaczało, że kiedy Tubbo zaczął przyjaźnić się z innymi twórcami twitcha, Tommy też został im przedstawiony. Tommy polubił pozostałych, tak jak kaczka wodę i szybko się z nimi złapał wspólny język. Tak też poznał Ranboo. Tommy i Ranboo dopasowali się niemal natychmiast i choć udawał, że go nienawidzi. Tak więc duet stał się trio.
Mniej więcej rok do później Ranboo przyjechał do Wielkiej Brytanii na 4 miesiące i teraz przebywał w dobudówce Tubbo. Trio zdecydowało, że aby wykorzystać maksymalnie razem spędzony czas, Tommy również zamieszkał w budynku. Postanowili też nie mówić internetowi, kim był Tommy.
?
Tubbo i Ranboo grali w Bed Wars, kiedy Tommy pojawił się po raz pierwszy. Do tej pory był dość cichy stream, ale wkrótce się to zmieni. Rozległ się dźwięk trzaskania drzwiami i kilka osób na czacie zaczęło spamować znakami zapytania, tym bardziej, gdy ręka sięgnęła w pole widzenia kamery i rzuciła torbę McDonalda na biurko.
„Smacznego skurwysyny!" – powiedział Tommy, zanim usiadł z dala od strumienia i zaczął jeść własne jedzenie.
„Och słodko, miałam ochotę na nuggetsy! Dzięki, bossman!" Tubbo odpowiedział radośnie, sięgając do torby. Ranboo również zniknął z pola widzenia i usiadł obok Tommy'ego, żeby zacząć jeść. Czat wariował.
User 1: BARDZO PRZEPRASZAM CO?
User 2: ???
User 3: MCDONALD>:)
User 4: KIM JEST TEN BRYTYJSKI CHŁOPIEC???
Tommy uśmiechnął się, słysząc szybką rozmowę i wymienił spojrzenie z Ranboo. Tubbo po prostu zignorował czat i rozmawiał o losowych rzeczach, zarówno Tommy, jak i Ranboo wtrącali się w losowych punktach. Po tym, jak Tubbo i Ranboo skończyli jeść, jak zwykle wrócili do streama, ale przerywał im tylko Tommy, który przypadkowo rzucał w nich frytkami. Można było śmiało powiedzieć, że internet już szalał z powodu Tommy'ego.
?
Tommy zdecydował się na kolejne pojawienie się tydzień później, tuż po tym, jak trochę sytuacja się uspokoiła. Cóż, tak naprawdę nie zdecydował, bardziej jakby po prostu poskarżył się na Twitterze i otrzymał odpowiedź.
Bigman @Tommyinnit.
Tubbo i Ranboo to suki >:(
-> Tubbo @TuboTwo
Tommy ostatni raz przepraszamy :(
- - > Bigman @Tommyinnit
Przepraszam nie wyleczy bólu
- - - > Ranbalt @RanaltBoo
Jeśli kupię ci merch Gogy'ego , czy możesz nam wybaczyć?
- - - - > Bigman @Tommyinnit
...Może
- - - - - > Tubbo @TuboTwo
:)
-> WilburSoot @WilburSoot
CZYTASZ
Yo who the f is this? - Tommyinnit
FanfictionWbrew powszechnemu przekonaniu Tubbo i Ranboo mieli przyjaciół spoza Internetu. Jednym z tych przyjaciół był Tommyinnit. Cóż, technicznie Tommy był przyjacielem z internetu, ale nie streamerem. Albo 5 razy internet nie wiedział, kim jest Tommy, a 1...