Életem első repülőútjára készültem kissé izgulva ám, viszont úgy mint aki ezerszer csinálta már. Mindenesetre ezt akartam mutatni kívülről.
Beültettek egy körülbelül velem egyidős srác mellé amit persze nem bántam, jobb mintha egy lány mellé ültettek volna avagy egy idős fószer mellé.
Na de álljon meg a menet. Mármint nem úgy értem, hogy bajom lenne velük, de zavarba sem jönnék tőlük, főképp nem egy öregembertől, ezzel együtt az a helyzet sajnos vagy nem sajnos, hogy a lányoktól sem, inkább az azonos neműektől. Szimplán nem váltanak ki belőlem semmit, a fiúk vonzanak.
Ezzel a fiúval meg talán jóba is lehetnék, esetleg túl jóban is. Bevallom elég helyesnek bizonyult eddigi szemügyre vételeim alapján mialatt mellettem ülve feszengett, gondolom az első repülőn utazási alkalma miatt, csak kémlelt ki az ablakon szorosan oda is szegezve a tekintetét az ablaküvegre, hogy egy pillanatig se tudjam csekkolni egész arcos megjelenését, az oldalprofilja szemmel láthatóan így is elég vonzónak bizonyul, de nem mondanám kifejezetten az esetemnek a srácot. Talán egy kissé mégis, ahogy már ilyen szép körbeszámolót tartottam róla.
Azt viszont még nem is említettem, hogy éppen egy cserediák program szerüségre indítjuk utunkat amire is csak most került sor, négy év után először. A sulink már több tíz éve pályáz ilyen eseményekre de sajnos négy éve már, hogy nem sikerült megnyernünk, pontosabban mostanáig.
Elég nagy lehetőségnek gondolom, de nem csak az eredeti cél miatt, ami ugyanis a nyelvtanulás szempontjai és előnyeit előtérbe helyezve, mindinkább új helyek, emberek, kultúra megismerése. Meg hát a szórakozóhelyek és a kicsapongás, élményekkel gazdagított nyaralásnak is mondhatnám, bár ezekre egyellőre én, velem együtt pedig barátom, Seongmin se tudja hogyan kerül majd sor és lesz kipipálva az együtt kigondolt terveink mindegyike. Idő közben pedig ő el is keveredett minek okát azzal tanusítom, miszerint máshová helyezték őt, avagy számításba kell venni azt is, hogy a másik gépen jutott neki hely és most éppen ő is azon gondolkozik, vajon jómagamhoz híven, mint a tipikus szerencsecsomag Park Jimin nem ért fel időbe a hatalmas járműre és lentről tud már csak integetni az elsuhanó alakoknak, kik lassacskán messze elhagyják a helyükön üldögélve Seoul repülőterét.
Voltaképpen nem csüggedek túlzottan Seong miatt, de azért hagytam neki egy üzenetet, ha valami folytán esetleg ő is kicsit aggódna a jóllétem miatt, nem vagyok féltő típus, csak elővigyázatosság egymassal szemben!
Ahogy pedig jobban megfigyeltem, a mellettem ülő is már szemet vetett rám, mégis arra fogtam, hogy biztos csak valaki másra ismert bennem, mert velem is elő szokott fordulni ilyesmi és akkor lehet csak igazán nagyot koppanni. A felismerés miszerint nem az a személy akire gondoltál, kicsit elgondolkoztató, hogy mennyire feltűnően stírölhettem mindaddig a másik félt míg nem realizáltam végül tévedett a memóriám. Én alapjáraton is szeretem megfigyelni az embereket, kívételesen a szép embereket, nyilvánvalóan. Ez bizarrnak hangozhat mások szerint de ha egyszer jó nézni őket, már akivel szimpatizálok és ha még kapok egy igéző pillantást vissza az meg csak további szemezésre buzdít, talán flörtölni is támad kedvem a szerencsés illetővel, akinek eztán meg lesz egy jó napja ezekkel a csábos pillanatokkal dúsítva, azt meg ki ne akarná. Ki-ne-akarna-engem. Igen, erre vagyok elhatározva. Ez beképzeltség lenne? Chh-
Egyébként én bárkivel képes vagyok leállni flörtölni, tetszen az vagy ne tettszen, ezzel a képességgel se sokan büszkélkedhetnek és vehetik elő a tarsolyukból kedvükhez kapódóan. Én viszont elmondhatom magamról igazán, és miért is ne élnék vele? Miért rejtegetném és hallogatnám a helyzeteket, esetleg tartogatnám olyan emberekre akik ,,majd megérdemlik,, mikor eljön az ideje. Ez baromság. Egy flörtnek nem kell halálosan komoly szándékból történnie és örökké folytatódnia, legalább is szerintem. Fiatalok vagyunk, élvezzük ki egymás kívánatos testét és lényét akár pillantásokkal is. Sokat dob a kiállásodon ha jól tudsz flörtölni és az ilyenféle módszereket jól tudod használni, a magabiztossággal együtt. Tapasztalataimból szólva pedig méginkább csak ezeket tanusítom. Nem vagyok egy beszari személy, vállalom a következményeket is, én hozom a döntékeseket való igaz, hát akkor miért ne vállalnám velük együtt a következményeket? Még jó, hogy én döntök arról mit találok jónak és úgy vélem aki mellettem foglal helyet ebben a pillanatban elég célravezetőnek ígérkszik.
YOU ARE READING
Airplane - JIKOOK
FanfictionEgy kiszámíthatatlan nyár Két lázadó tini ~ Letagadhatatlanul egyedi, egyben kíváncsi és kalandvágyó elmével Egy repülőút mivel a kezdeteket alapozzák meg, s már az elején kialakult kapocs köztük elindul további útjára Egy olyan tapasztalat, később...