— … І постарайся бути обережною під час ходьби по нерівних поверхнях, — примруживши очі, Джисон списував чорною ручкою листочок. На кілька секунд зависнувши, він шмигнув носом і, переглянувши швидко свої записи, різко підняв погляд на дівчинку років п'ятнадцяти, що сиділа перед ним. Та від несподіванки підстрибнула на м'якому стільці, але одразу ж набула незворушного вигляду, втупившись у відповідь на притихлого чоловіка.
Кілька секунд пройшли у тиші.
- Домовилися? — худа рука травматолога простягла яскраво-жовтий стікер у формі Пікачу, а з-під рукава, медичного халата виглянули різнобарвні браслетики.
— Так-так, лікарю Хан, я все зрозуміла і все-все робитиму, як Ви сказали! - пацієнтка, закивавши бовдуром, схопилася на ноги і забрала листок з розбірливо написаними, що дуже нестандартно для лікарської сфери, реченнями. Підхопивши рюкзак, що стояв біля стіни, вона абияк накинула одну лямку собі на плече і, намагаючись плавно ступати на ліву ногу, попрямувала до дверей.
— Ах так, Сумін, зовсім забув, — почувся звук крісла, що відкочується на коліщатках, а Сумін, що розвернулася, в обличчя повіяв прохолодний вітерець з боку вікна, яке так до речі вирішив відкрити господар у своєму задушливому кабінеті. — Коли остаточно відновишся, чекай мене на матчі. Ти безперечно порвеш чужу команду як Тузік грілку. Але тільки давай без розтягнення цього разу, — Джисон підморгнув дівчинці, що трохи почервоніла від похвали, і хруснув шиєю.
- Не хвилюйтеся! Мама нагадала, що я скоро зустріну свою половинку, тому Вам більше не доведеться хвилюватися про моє здоров'я! Просто так заглядатиму в гості і крастиму запаси Вашого печива, — почулося хіхікання. Чоловік на це лише закотив очі і, посміхнувшись, помахав на прощання.
Коли двері зачинилися, хлопець знову сів у крісло, яке вже встигло деформуватися від власника, який просиджує свою п'яту точку протягом довгих десяти годин. Знявши окуляри і потерши до різнокольорових кіл очі, він відкинувся назад і склав руки в замок на животі.
У тиші літнього вечора в однотонно-білому кабінеті пролунало втомлене зітхання.
- Половинки, хах. Воістину цікаве явище… Незабаром і лікарі не потрібні будуть… — хлопець крутнувся на стільці, облизав сухі губи і заплющив очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зловити білку.
FanfictionДжисон хотів спокійно дочекатися кінця робочого дня в клініці, але хлопець, що раптово з'явився в дверях кабінету, порушив його плани. - З вами все гаразд? -Я тільки запитати. Або соулмейт-AU про те, як дотики лікують. Оригінал: https://ficboo...