0.19"soobin seni çizdim he

60 7 0
                                    

"Aptal senin yüzünden beraber oturmak zorundayız."

...

Oflayarak etüt sınıfına girdi Serim. Ne kadar sevmediği insan varsa bu sınıftaydı. Yine oflayarak herhangi bir sıraya çantasını fırlattı. Mia ve Sihyeon'un gelmesini beklerken sınıftakilere göz gezdirip kusmamaya çalıştı.

En önde Lia tek başına oturuyor hocaya yalakalık yapmak için bekliyordu,onun arkasında Lucas sıraya çük çiziyordu. Yeosang çizdiği şeyin çüke benzemediğini söyleyip pantolonunu açmaya çalışırken Wooyoung da Yeosang'ın çüküne bakmaya çalışıyordu. Yeonjun tahtaya birşeyler çizdikten sonra sırasında kitap okuyan Soobin'e döndü.

Yeonjun-"Soobin seni çizdim he!"

Serim onlara göz devirip sınıfın kapısına baktı. İçeri herkesten iğrendiğini dakikasında belli eden Seungmin girmişti. Evet, içeriye sinek ilâcı sıkarak girmişti...

Soobin-"Sinek miyiz biz orospu çocu sıkma şunu!"

Seungmin-"Benimle konuşmaya çalışan olursa ağzına sıkarım."

Serim sinsi bir gülümsemeyle sırasından kalktı. Belki Seungmin'le biraz eğlenebilirdi. Seungmin'in kale korur gibi koruduğu sırasına yaklayaklaştı ve oturdu.

Seumgmin-"Napıyorsun be kalk git!

Serim-"Naber Seungmin,nasılsın?" Dedi Seungmin'in tavrını umursamadan.

Seungmin-"Ağzına sıkarım bak bunu defol."

Serim-"Hiç arkadaş canlısı değilsin Seungmin burda sohbet etmeye çalışıyorum seninle." Dedi sıraya iyice yayılırken.

Seungmin-"Sus etme, git."

O Seungminle uğraşırken sınıfa Mia girdi. Kapıyı tekmeleyerek. Kendine oturacak yer ararken Seungmin'in yanında oturan Serim'i görünce kaşlarını çattı.

Mia-"Serim! Ne işin var o insan düşmanının sırasında. Bize ihanet mi ediyorsun!?"

Serim-"Hayır."

Mia-"he tamam o zaman."

Mia duvar kenarında bir sıraya oturdu. Derslerde uyuduğu için genelde tercihi duvar kenarıydı. Hem hoca görmüyordu hem de duvara yaslanabiliyordu. Sınıf yavaşca dolmaya başlarken Seungmin hala Serim'i sırasından kaldırmaya çalışıyordu.Seungmin-"Serim bi siktir git!"

Sihyeon-"Sikersen gider aslan parçası." Diye sınıfa afilli bir giriş yaptı Sihyeon. Duvar kenarı en arka sıraya oturdu. Önünde Minho vardı çünkü. Mia'yı da bir şekilde ikna edip yanına oturttuğunda keyfine diyecek yoktu.

Serim Seungminle uğraşmaktan sıkıldığı için başka sıraya oturmak üzere tam sıradan kalkmıştı ki hoca içeri girdi. Serimle beraber diğer öğrencilerde ayağa kalktı. Hoca sınıfa bir göz atıp oturmalarını söyledi. Serim ne yapacağını bilemeyip tekrar Seungmin'in yanına oturdu.

Seungmin-"Ya gitsene niye oturdun yine?"

Serim-"Ay bi sus tamam gidicez. Hoca geldi."

Hoca etütlerle ilgili kısa bir konuşma yapmaya başladığında Seungmin susup hocaya döndü.

"Sizden bir ricam olacak çocuklar. Ben bir çok sınıfa girdiğim için isimlerinizi ezberlemem çok zor olacak. O yüzden en azından yerlerinizi ezberleyeyim. Tanımam açısından. Bu yüzden sürekli yer değiştirmeyin herkes şuan ki yerinde kalsın.Olur mu?" Dedi Hoca. Herkes onaylarken Seungmin korkuyla açtı gözlerini.

Seungmin-"Hayır!"

Hoca bakışlarını Seungmin'e çevirdiginde Seungmin susmak ve kabullenmek zorunda kalmıştı.

Seungmin-"Aptal senin yüzünden beraber oturmak zorundayız." Diye mırıldandı.

Serim-"Ay benle ne alakası var,hocanin hafızası kötüyse benim suçum ne?"

Seungmin oflayarak önüne dönerken hoca derse başlamıştı bile.

💥⚡☠️DORM ROOMS💥⚡☠️|skz×egHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin