Gidiş...

895 21 1
                                    

Selam Wattpad ilk kurgumla beraber geldim inş kitabımı beğenirsiniz (:

Efe'den:
Gidiyordum.. yanımda yatan Naz'ı uyandırmadan yataktan yavaşça kalktım önceden hazırladığım bavulumu aldım ve odaya son bir kez göz gezdirdim... ne çok anılarımız olmuştu bu odada bee.. istemsizce gözlerim doldu yatakta yatan Masum Naz'a son bir kez bakıp dudağına bir buse kondurdum önceden yazdığım notu masaya bıraktım ve yavaş ve bir o kadarda sessiz adımlarımla odadan çıktım dış kapıya geldim arkamı dönüp eve son bir kere baktım belkide buraya bir daha asla dönmeyecektim bu düşünceleri bırakıp kapıda arabayla beni bekleyen Yağız ile Leyanın yanına gidip arabaya bindim daha sonra da gittik...

Naz'dan
Yüzüme gelen güneş sayesinde uyandım
Arkamı döndüm Efe yoktu.. ya mutfakta kahvaltı hazırlıyordur yada bir not bırakıp işe gitmiştir kendisi beni uyandırmaya kıyamazda DNDJJDJDHDSH bu düşünceleri bırakıp üstümü giyindim

 ya mutfakta kahvaltı hazırlıyordur yada bir not bırakıp işe gitmiştir kendisi beni uyandırmaya kıyamazda DNDJJDJDHDSH bu düşünceleri bırakıp üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Naz bunları giyer çanta ve takılar yok)

Renkli giyinmeyi çok severdim özellikle Pembeyi Siyahtanda nefret ederim ne o öyle kapkara? Siyah giyinen insanları anlamıyorum ne güzel cıvıl cıvıl renkler varken neden siyah? Bu sorunun cevabını asla alamayacağım sanırım (Alacaksın baby)
Bu arada size biraz kendimden bahsedeyeyim ben Tuana.. Tuana Naz Tiryaki kendimi bildim bileli çok neşeliyimdir arkadaş canlısı ve sıcak kanlı bir kişiliğe sahibim bu zamana kadar hiç ağlamadım sanırım çok nadir dir üzüldüğüm genellikle mutluluktan ağlarım üzgünlük mutsuzluk kısacası tüm negatif duygular hiç tatmadığım şeylerdir.. bu zamana kadar hep mutluydum ve mutlu kalacağımada eminim (nerden biliyorsun Naz hanım?)

Herneyse aşağıya indim mutfakta Efe yoktu evde herzamaki gibi not aramaya başladım ve hemen buldum notu görür görmez yüzümde bir tebessüm oluşmuştu notu elime alıp açtım ve okumaya başladım
Notta Yazanlar:

Tuana ben gidiyorum ama işe falan değil buralardan gidiyorum... Üzgünüm sözümü tutamadım üzgünüm hayallerimizi gerçekleştiremedim oysaki sana söz vermiştim.. özür dilerim Tuana bu yaptığım affedilebilecek  bişey değil belki.. ama ben artık senden h-hoşlanmıyorum başka kıza tutuldum... sakın benim gibi biri için kendini üzme sen daha iyilerine l-layıksın üzgünüm ama...Affet beni sevgilim...🥀 sensiz olmak istedim herkez aşkı ararken bense kaçmayı seçtim..
   
                                          Hoşçakal..
                                             Efen🥀

Naz...

Sevgilim🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin