T: instagrama girdim ve gözlerime inanamadım..leyakirsan:takılıyoruz😃👍🏻
caganefeak,yagizkilincofficial ve 6.385diğer kişi beğendi
Yorumlar:
caganefeak: çok yakışıklıyım yine😏
leyakirsan: çağan ya sjfjddnfnfbnddnh
yagizkilincofficial: sağ taraftaki karizma kim ya🔥
leyakirsan: yağız ya sende çağan gibi
3.436 yorumu yükle..
Basbaya Leyanın instagram hesabını bulmuştum evet bi instagram hesabının olduğunu biliyordum ama üçününde hesabı priw hesaptı ve o hesaplardanda beni engellemişlerdi şimdi orijinal hesap açmışlar ve fotoğrafa bakılırsa çok mutlu görünüyorlar.. gözüm ilk Efe'ye çarptı hala çok yakışıklıydı kıvır kıvır saçlarıyla çok tatlı görünüyordu çok seviyordum Efe'nin saçlarıyla oynamayı şuan yanımda olsaydı dizime yatırsaydım.. saçlarını sevseydim.. o muhteşem kokusunu içime çekseydim.. bunları düşünürken elime bir damla yaş düştüğünü gördüm.. ama pekte umursamadım ve Efe'ye bakmaya devam ettim saatin nasıl geçtiğini anlamadım ne zamandır efe' ye bakıyorum bilmiyorum tek bildiğim onu çok özlediğim di elim istem dışı leyanın profiline gitti ve mesaj kutusuna girdim elim titreye titreye mesaj yazmaya başladımLeya..
Zar zor Leya yazabilmiştim cevap verecekmi? Hiç sanmıyorum
Telefon yavaşça elimden kaydı ve gözlerim kapandı
gözlerimi açtığımda saat 21:45 di bu kadar uyumuşmuydum gerçekten artık ne kadar yorulduysam telefonu elime alıp instagrama girdim dm kutumda 1 mesaj vardı kim bana yazar ki elim dm kutusuna gittiğinde şok oldum çünkü çünkü çünkü leya yazmıştı Bİ SANİYE LEYA YAZMIŞTI LEYA YAZMIŞTII hemen mesaj yerine girdimLeya: kimsiniz?
Kimsiniz mi? doğru ben kimim ki
(Bu arada hesaptan falan tanır sanacaksınız ama tuana gönderi falan paylaşmıyor ya siz user hesabı gibi düşünün)Doğru ben kimim ki
Leya: anlamıyorum
Anlayamazsın
Leya: kimsin sen
yıllar önce terk edip gittiğiniz ve bir daha asla arayıp sormadığınız o kızım ben!
Leya: t-tuana..
Ya ismimi hatırlıyorsun demek
Leya: y-yapma böyle
Neyi yapmayayım ya yıllar önce bi başıma bırakıp gittiniz beni bu kız ne yapacak ne edecek diye hiçmi düşünmediniz ya hiç mi düşünmediniz!
Leya: Ülkü var
ülkü mü? Oda katlanamadı bana bırakıp gitti
Leya: g-gittimi sen yalnızmısın
Ben hep yalnızdım Leya kırşanSOON
Aklıma fikir gelmediği için bölümler kısa zaten final olacak