ölüm.
sırtına hançerleri kırk yedi yerinden alan bir şövalye kadar asil ruhunu, göz bebeklerinden akıtan tanrı kadar merhametsiz şimdi.yedi büyük günahın her biri nöbet tutarken göğsümde,
birine dahi bulaşama diye süveydama sakladım seni.superbia.
lucifer. gün yıldızı. şeytanın oğlu.
kibir.
kutsal tanrı dağı'ndan getirilen ışığın kör ettiği gözlerimi her an senin zikrinle yıkarken, azap tarlalarından çaldığım ateşle yakıyorum ellerimi.dur diyorum, dur. yenildiğim tüm savaşların önünde diz çökerken affettiğim kesiklerin damlalarına bulaşacak ruhun.
kirletme kendini.avaritia.
mammon. servet. dünya sahibi.
açgöz.
cennetin altın kaldırımlarının yüzeyini kezzaba tutarken parçaladığım bileklerimi sunuyorum sana.çığırışlarıma haykırıyorum. baksana, mahvettim benliğimi.
gör beni.kaybettim kendimi.
luxuria.
asmodeus. yaratılanın ikinci seçeneği. şehvet.
ruha üflenen ilk kadının lutfettiği seçeneklerin tenime bir bir işlenmesiyle cennetimden ayrılalı çok oldu sanki.iki yasağın bir doğruyu oluşturmasıyla oluşan o yasak, karanlık su gibi lekeyim şimdi.
ateşin oğullarının teninden akan karmaşanın içinde boğdum kendimi.
ındivia.
leviathan. kör sevgi. lanetin kimsesi.
haset.
yüzme bilmeyen bir balığın uğruna okyanuslar geçtiği denizkızı gibi yok oluşumdur, kıskançlığında boğduğu insandır sesin.kaybettiğim sesin.
gula.
beelzebub. göksel. evin efendisi.
haksız yaşama.
iyiliği reddeden şeytanı, cennetinden kovmakla ödüllendirmek kadar acı verici.ıra.
baphomet. afaroz. barışın babası.
gazap etmek.
ruhumun derinliklerinde son süzülüşün getirdiği yaraları karşısına alan o adam kadar kusursuzum şimdi. kusurlarımın kusursuzluktan ibaret olduğunu bana o öğretti.öfke, aforoz edilen bir meleğin kanatlarının yakılması kadar yuvadır şimdi.
kaçtığım yuvalar hep mezar dipleri.acedia.
belphegor. rüyalarda kabus yaratan şeytanın kendisi.
aldatma.
göğsümde süzülen kanın içinde boğulan kimsesizlerin kokusu kadar terk ettim evimi.nabzınla öldürdüm kendimi.
cehennemin sahipleri bedenimde var olurken,
yoktan var edilenin tanrı'ya isyanında yaşarken,
kaybettiğim uçurumlarda kıyıya çarpan dalgalar kadar kendime merhametsizken,
yedi ölümcül günahı kendim bellemişken,
seviyorum seni.
ama
göğsümden uzak dur.lekeleme kendini.
-usat.
nisan'ın yirmibir'i.
yirmibirkırkyedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boğulduğum küller adına,
Sachbücher-yangına kendimi bahşettim. kendimin bile anlayamadığı kelime topluluğu.