«Θέλω να στο γλύψω»
«Πόσο το θέλεις;»
«Πολύ»
«Για να δω πόσο το θέλεις»
έβγαλα το τέτοιο του από το μποξεράκι και το έγλυψα από πάνω μέχρι κάτω. Τον κοίταξα στα μάτια. Ήθελε να με πηδήξει, με την παραμικρή ευκαιρία θα έβαζε το πουλί του μέσα μου. Αλλά ήξερα ότι μετά από αυτό το πήδημα δεν θα τον ξανά έβλεπα ποτέ. Κρατιόμουν.
Ήθελα πρώτα να καταπιώ τα χύσια του και μετά να ξαπλώσουμε, τίποτα παραπάνω, μόνο αυτό .
Έτσι και έγινε. Ρούφηξα όλο το σπερμα του και τα αρχιδια του με ευχαρίστηση. Μετά ξαπλωσαμε, αλλά το έβλεπα κάτι τον ανησυχούσε...-Βερνον, θέλω να σου πω κάτι.
-Ε, πες;
-Βρίσκομαι εδώ και κάτι μέρες με ένα παιδί, δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι ούτε να στεναχωριέσαι. Απλά Κάνουμε σεξ, τίποτα παραπάνω.
πάγωσα, ήθελα να φύγω, να πάρω τα ρούχα μου και να εξαφανιστω από κει μέσα.
-Ντίνο,μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση;
Με κοίταξε.
-ότι θες ναι;
-Αν εκεινος σου πει «θες να τα φτιάξουμε.» Ποια θα είναι η απάντηση σου;
Έμεινε για λίγο να σκεφτεί
-δεν θέλω να κάνω σχέση με κανέναν,στο έχω πει.
-Α, ωραία και θες ας πούμε να με ξεσκίζεις, μαζί με κάθε 20χρονο που του λες ποσό καλό τσιμπούκι σου παίρνει και να κάθεσαι κύριος μετά.
-ηρέμησε. Μια κουβέντα είπα
-Ντινο, βρες πρώτα ποιο πουτανάκι σου ταιριάζει και μετά τα λέμε.
Άνοιξα τη πόρτα του σπιτιού του γυμνός και βγήκα έξω. Ο κρύος αέρας με χτυπούσε στο πρόσωπο, έτρεχα στο πεζοδρόμιο. Άφησα πίσω μου το πουκάμισο που κρατούσα και άρχισα να κλαίω . Τα αμάξια που περνούσαν κορνάραν. Ένιωθα το κορμί μου να ανατριχιάζει.Τον ήθελα γαμώτο, τον ήθελα με όλο μου το είναι. Αλλά ήξερα ότι δεν είμαι μόνο δικός του. Σκούπισα τα μάτια μου.
Έβγαλα το κινητό από τη τσέπη μου και τον πήρα τηλέφωνο.
-Βερνον;
-θέλω να μου φερθείς σαν πουτανα. Σαν το πουτανακι σου.
-Τι;
- Μη μιλάς. Μπορείς να το κανείς; Δε με ενδιαφέρει με ποιον πηδιέσαι,εγώ σε θέλω!Παύση, Μου το έκλεισε στα μούτρα. Οι εικόνες στο μυαλό μου περιστρέφονταν: Το πέος του να μπαίνει στο στόμα μου, τα σάλια μου να τρέχουν παντού και να τον ακούω να φωνάζει «χύνω πόρτα όλα μέσα» πάντα μου άρεσε όταν μου το έλεγε αυτό.
Τώρα όμως, δεν ήταν αρκετά τολμηρός,
Ίσως ήθελε να με χάσει, ίσως πάλι φοβόταν. Να πηδάει όποιον βρει μπροστά του όμως...αυτό δε το φοβάται;
YOU ARE READING
TREAT ME LIKE A SLUT (BxB)
FanfictionHave to touch myself to pretend you're there 🔞