(Zenamada aşığım bu arada. Bu şarkı müq aw. Ailecek dinliyoz.)
Şimdi karakterleri tanıtcam. Bunların hepsi benim editim çalmayın zortlarım size neyse badi başlayak uWu.
⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝⍢⃝
Nurdi Gundi Guccisewer (Nurdisina)
31 yaşında. Liseye gidiyo (31 yaşında olanlar liseye giderler bi kereee) Çok güzel şekşi bir karı. En yakın arkı Göt Lalesi kankası olur. Veee onun işbirlikcisi. Ailesi 131 yaşında ikiside. tek çocuk. Annesi striptiz kulüplerinde çalışıyo. babası ise garı hamamında çalışıyo ve aşırı fakirler bunu sadece Göt Lalesi biliyo. onum dışında kimse bilmiyo. Ve Btse aşık özellikle Jimin Oppaya. Kpoş fanı. Blackpinkte çok sewer. Ayroca Cemcel shipliyo ve cellatı babası cemreyi anası olarak görüyo. Ailesini sewmiyo. Kendisi bi şirkette asistan. Şirketin 2 sahibi var. Barış Pusican ve Tuğkan Yarraktaş.
Barış Pusican
O da 31 yaşında ama okumuyo. O kadar zeki ki 5 yaşinda okulu bitirdi üniversite dahi sonrada şirket işine ve mafa işine başladı. Normalde vapmirler öldürülür ama onları öldürmüyolar ve herkes vapmir olduklarını biliyolar. Cafer fanı. O da kpop sewiyo ve Cemcel shipliyo. Tuğkan Yarraktaş onun düşmanı ve rakibi. Nurdiye aşık. Hemde çırıl çıplak (nasıl döndürdüm ama sırıl sıklamı çırıl çıplak yaptım e hehehe(pqueen gülüşü ama e heheh hali)) onu çok sewiyo. Ve nurdi onların şirketinde çalışıyor.
Elraen (Tuğkan Yarraktaş)
O da 31 yaşında. o da okumuyo ama o zeka ile değil karizma ve koollukla geçti. Tabi oda çok zeki ama farklı zamanlarda kullanıyo. Hocalar bile ona düşüyodu ama Nurdi çok değişik ve müq olduğundan o diğerleri gibi ona düşmedi. O çok farklı. Neysee Nurdiye aşik. O da çırıl çıplak aşık. O da vapmir ve cumhurbaşkanları bile ondan korkuyor. Barış ile dünyanın em zengin insanları. Sonsuz paraları var. Dünya bankası onlara ait. Ve Barış ile üvey kardeşler. Barış Zeki olan Elraen ise Güçlü olan Nurdi müq Göt ise (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) olan kişi.
Göt Lalesi (uWu)
Nurdinin kankası. Taraf tutmuyo. yani bi barıça bi elraene yardım ediyo. oda kpop cemcel felan sewiyo herkes ona düşer ama hiç sewi olmadı. o anime karakterlerine aşık.
Var olduklarını biliyo. ve barışla elraen ona yardım edebilir anime karakterleri bulmada bu yüzdende yardım ediyo ama o çok ii biri.(Göt Lalesi ben olduğumdan diğer kitaplarda huylarım değişebilir. Ve bana göt değilde Göt Lalesi, Admin yada uWu die seslenin. Aslında dediğim gibi asla kötülemek, küçük düşürmek, nefret ettirmek gibi amaçlarım yok. İroni amaçlı yapıyorum. Okuduğunuz için saolun bb.) ⍨⃝ 💨❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍424 kelime uWu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nurdi Yakışıklı Zengin Zoraki Vapmir Mafyalara Karşı
Roman d'amour(Nurdisina Fan kitabıdır aşko) Barış ona bakıp "ne kadarda müq bi karı" dedi elraen ise ona bakıp "bOşUNa BaKMağ tABuSu BENdEĞĞH" dedi... nurdi şimdi napıcak bir yanda en yüksek şirketlere sahip zengin ve yakışıklı vapmir mafya Barış Pusican varke...