Hayatım

20 3 2
                                    

Saat 3'e geliyo kafayı yemek üzereyim gecenin bu saatinde kim ayakta olur ki?
Bilmiyorum tabi çünkü çok şiddetli anksiyete hastalığım ve aynı zamanda sosyal fobim vardı. Bunların sebebi ise babam, annem ve babam ilk evlendikleri yıl çok mutlularmış ve babamın kocaman bir şirketi varmış ama annem bana hamile kaldığından beri babam anneme şiddet uygulamaya, içki içmeye ve annem dışında çok fazla kadınla takılmaya başlamış. Tabi annemde bunlardan ötürü hemen babamdan boşanmış fakat babam yine annemin peşini bırakmamış. Ben doğduğumda da beni kaçırıp 5 yaşıma kadar bir evde sakladı o eve her zaman her gece yaklaşık 15 kadınla gelirdi ve her zaman beni onların önüne atıp zorbalık yapıp bana şiddet uyguluyodu. Ama onlarında hoşuna gidiyodu hatta onlarda babama katılıyodu bazen. En son annemin bir polis arkadaşı bulmuş beni. Her neyse işte o zamandan bu zamana dışarı çıkamıyorum çıksam bile her adımımda elim titriyo, terliyo ve en kötüsüde her zaman beni kaçırılacak korkusu ile yürüyodum.

Bu hastalıklarım yüzünden işede gidemiyordum. Anneme çok fazla yük olduğumu düşünüyorum ama o güçlü bir kadın. Bana her zaman iyi olacağımızı kimsenin bize dokunamayacağı... Gibi şeyler söylerdi ve bu beni azda olsa rahatlatırdı tabi ki gerçek olmadığını biliyorum ama anne işte ne derse desin hep ona güveniyodum.

Aslında annem başka bir adamla evlenicekti ama benim için ne adama onu sevdiği söyledi nede onunla evlenmek istediğini. Evde bizden başka biri olunca çok korkuyodum bir kişi dışında köpeğim pog. Onuda annem beni bulduktan sonra karakola gittiğimizde orda kaybolmuş bir köpek vardı küçüktü ve sahibi hiçbir şekilde köpeğe ulaşmaya çalışmıyormuş. Bende ordan aldım işte. O günden bu güne tek arkadaşım tabi telefonumda var ama köpeğim öncelik.
.
.
.
.
.
.
.
İkinci kitabım umarım bu okunur. Kitap Minsung çiftine uyarlanmıştır. Jisung çok fazla dış dünyayla aktif olmasa bile Minho öyle değildir. Ve bu iki insan bir gün karşılaşırsa ne olur?

Yaklaşma bana {Minsung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin