ისევ დაწყევლილი დღე...კორეაშიიი...რა მინდოდაა რატომ გადმოვედიიი....ხო ვეგდე არა საქართველოშიიი...
20 წლის ვარ...და სეულის ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ ინსტიტუტში ვსწავლობ...ბავშვობიდანვე ვაბოდებდი კორეაზე და აჰა ახლა აქ ვარ...არა კორეას არაფერი ვუჩივი უბრალოდ სადაც აქ ვსწავლობ საშინლად იდიოტი მასწები არიან...ზოგი პედოფილიცაა...და ასეე...კიდევ არის რამოდენიმე მოსწავლე რომლებმაც ჩემი ცხოვრება ჯოჯოხეთად აქციეს....ფსიქოლოგიის ფაკულტეტზე ვსწავლობ...ბავშვობიდანვე ვგიჟდები ფსიქოლოგიაზე....
ახლა ინსტიტუტშიდ ვარ აუდიტოორის სადღაც ბოლოში ვზივარ და ჩანთაზე თავი მიდევს...
ზარიც ირეკება...შემოდიან ბავშვებიც და მოყვება მასწიც....თავი ავწიე...და დავინახე ახალი ბიჭი...ვათ?
მასწმა შუაში დააყენა...და დაიწყო
__გაიცანით ბავშვებო ეს ახალი მოსწავლეა
ხელი მისკენ გაიშვირა...
__გთხოვ გაეცანი...
ის ახალი მოსწავლე წელში გასწორდა მისი შავი თმები უკან გადაიყარა. ტუჩები გაილოკა და გაიღიმა
...სუნთქვა შემეკრა...რაოდენ სიმპატიურია...
__გამარჯობა მე კიმ თეჰიონი ვარ 20 წლის...
იმ პელენწუკამ თქმა აღარ აცადა..
__თეჰიონ შეგიძლია სადაც გინდა იქ დაჯდე...
თეჰიონმა თითი პირში ჩაიდო და დაიწყო აუდიტორიის დათვალიერება...
ხელი უკვე ჩაქნეული მქონდა რადგან ვიცოდი რომ ის ჩემთან არ დაჯდებოდა თან ბოლოში ერთ ერთ ლუზერთან...
უცებ იღიმის...და თავს ჩემკენ ატრიალებს და გახარებული მოდის...მოდის კიარა მორბის და გვერდით მიჯდება...ნერწყვს მძიმედ ვყლაპავ და ჩემს კურსელებს ვუყურებ გოგოები ისე მიყურებენ მგონი ჯობია ავორთქვლდე...
თეჰიონი ჩემკენ ტრიალდება...
__გამარჯობა შენი სახელი?
__შ/ს
__სასიამოვნოა შენი გაცნობა შ/ს
__ჩემთვისაც თეჰიონ...გაგრძელება იქნება🤫🤫
შემდეგი თავი არვიცი როდის იქნება..ამიტომ მომიტევეთ...🤭🤭💚💚💚