3

965 69 34
                                    

გათენდა რაც იმას ნიშნავს რომ ჩემთვის ყველაზე საყვარელიი დღეაა...ახალი წელია ხალხნოოო...აქამდე სულ მარტო ვხვდებოდი...მაგრამ ახლა თეჰიონი მყავს და მასთან ერთად შევხდები და გავერთობი ამ  ახალ წელს...

ლოგინიდან წამოვხტი..კარადას ვეცი  გამოვაღე თვალი გადავავლე ჯანდაბაააა!!! არაფერი არ მაქვს ისეთი რომ ახალ წელს შეეფერებოდეს...

ჯანდაბა ჯანდაბა ჯანდაბააა...

უცებ ჩემი მობილურის ბზუილი მესმის...ეგრევე მივვარდი...მოიცააა ესენი რატო მირეკავენ...

მობილური ავიღე...

__ალო
__შ/ს როგორ ხარ? გილოცავ დამდეგს...შ/ს ახლა ჩვენ ვართ მოლთან რაა ხოდა მოდი და ერთად ვიშოპინგოთ კარგი??
__კი კი მოვალ 10 წუთში

საუბრის დასასრული....

ვაიმეეე ისე მიხარიაა...ყველაზეეე პოპულარულმა გოგოებმა  მთელ ინსტიტუში შემომთავაზეს მათთან ერთად შოპინგიიი...მგონი ბედი მწყალობს...

რაც მომხვდა ხელში ის გადავიცვი,..სახეზე წყალი შევისხი , თმები შევიკარი და ეგრევე
გარეთ გავვარდი გიჟივით..მოიცა საფულე და მობილური მრჩება...უკან შევვარდი ავიღე.. და სახლიდან ისევ გიჟივით გავვარდი...

მოლთან ზუსტად 10 წუთში ვიყავი...ვაიმეე ვაიმე ვაიმე ის გოგოები იქ დგანან...

მათთან მივედი

გაიღიმეს და გადამკოცნეს..

პადრუჩკა გამიყარეს და მოლში შევედით...

(ჯინა) ძუკნა 1: გოგოებოოო წამო იქ შევიდეთ...

სხვებმაც მხარი აუბეს და წამათრიეს რაღაც ძვირიან ტანსაცმლის სექციაში...

ეგრევე ებრდღვნენ...მე კი დაშტერებული
ვუყურებდი...მართალია საკმარისი ფული არ მაქვს ამ აჩხაბაჩხა ტანსაცმელისთვის რომელიც კორეაში მოდათ და ფეშენათ ითვლება მაგრამ ამ ქათმებმა არ უნდა შეამჩნიონ რომ  ფული არ მაქვს და ვეტყვი რომ ეს ტანსაცმელები ჩემს გემოვნებაში არ ჯდება...

ის შეშლილია? ✔️Where stories live. Discover now