jestem gejem??

46 3 6
                                    

jak zawsze szedlem sobie do szkoly z moja paczka podejrzanych ludzi a dokladniej to z wysoka typiara nwm nie pamietam jej imienia ktora udaje lesbe z takimi blondyneczkami ktore sa bff i taka czarna co sie z afryki urwala i ma kul ojca mojego bff do cpania ale to huz nie wazne.
szedlismy sb gadajac o wszystkim i o niczym smiejac sie a ten czarnuch mowil cos o swoim ojcu nwm.
jedyne co mnie zmartwialo to fakt ze tego hot uwu kalaji aleksa nie bylo..wnerwial mn na maksa ale i yak go kocham..zawsze gdy zamykam oczy to sb wyobrazam jak mnie przytula od tylu pieszczac mn swoimi ustami moje. podniecalo mnie to w huuuj.

gdy bylismy na korytarzu dostrzeglem tego chlopaka..nie umialem od niego oderwac oczu, byl taki piekny ze nmg, tak sie w niego wpqtrywalem maslanymi oczami ze nawet n zauwazylem jak podszedl do mnie i wolal moje imie z milion razy. gdy sie odcknalem i sie odezwalem -h-hej A-aleks z-znaczy sie hej aleks jestes ladny z-znaczy! ladna pogoda!- wpatrywal sie we mnie jak w obraz z lekkim uśmiechem. nie powiem bylo mi z tym dobrze ale gdy dostrzeglem tych jebanych sziperek ten jebany uśmieszek myslalem ze zaraz wybuchne ale ostatecznie tego nie zrobilem, nie myslac nakrzyczalem na niego.

-ALEKSSS NIE GAP SIE TAK U-UWU..-i pobieglem szybko do lazienki.

jestem gejem. |Igor x AleksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz