Kitabın playisti her bölümde üstte olacak, okurken dinlemeniz önerilir.
Jisoo'nun sırtına atlayıp,
''Başarıyoruz!'' diye bağırdım.
Rosé sevinçle gülerken Lisa ise hala şaşkındı.
Jisoo beni sırtından indirip aerokinezi ile yarattığımız fırtınaya karşılık kollarını açıyor ve rüzgarı yükseltiyordu, ben ise temelini attığım fırtınanın güçlü rüzgarını hissedip sevinçle etrafımda dönüyordum.
Yarım saat sonra..
Sonunda rüzgarı durdurabildiğimize, ne yaptığımız konusunda hala şaşkındık, okulda boş bir sınıfa girmiş ve denemeler yapmaya başlamıştık.
Ha bu arada, Rosé, Ben, Jisoo ve Lisa 4 yıldır arkadaştık, ortaokul 7'de tanışıp aynı liseye geçmiştik, 11. sınıf olmamıza rağmen insanların ''çocuk işi veya hayal gücü'' olarak nitelendirdikleri parapsikoloji ile 3 yıldır ilgileniyorduk, daha doğrusu hepimiz çocuklukta başlamıştık fakat beraber çalışmaya 3 yıl önce başlamıştık.
Benim ilk başladığım kinezi aerokinezi'idi. Yaklaşık 8 yaşından beri ilgileniyordum, fakat bir kez söylediğimde dalga geçildiği için tek çalışmış sonra kızlarla tanışmıştım.
Seul'a taşınmadan önce anneannemle yaşıyordum, aslında bu şeyleri ondan öğrenmiştim. Fakat kızlarla okul için Seul'a taşındığımızda anneannem gelmek istememiş ve kalmıştı.
Ailem anneannemdi çünkü anne ve babamı hayatım boyunca hiç görmemiştim, kısacası beni terk etmişlerdi ve bu bataklıktan beni ananem çekip almıştı.
Rosé masaya koyduğu metal kalem kutuyu psiball ile itmeye çalışırken biz onu izliyorduk, Rosé başaramayınca ayağı kalkıp yanına gittim ve arkasına geçip kolunu ellerimin arasına aldım, elini geriye çekip ''Aura renginde bir topun olduğunu düşün, o şuan elinde Chae.'' gözünü kapatıp odaklandı geri açtığında ''Görebiliyorum, sarı bir enerji.'' elini iyice geriye doğru gerdim ''Tamam, şimdi ben kolunu ileri ittiğimde o topu fırlattığını ve topun nesneye çarpıp devirdiğini düşün.'' başını onaylarcasına salladı, derin bir nefes alıp kolunu hızla ileriye doğru ittim, ''şimdi!'' Rosé elini top atarmışçasına kullandı ve pat! nesne ileri doğru gidip devrildi ve yuvarlanarak masadan düştü.
Rosé sevinçle bana sarıldı, onu tebrik edip yanağına bir öpücük kondurdum gülümseyerek yerine oturdu.
Elime kibrit kutusunu alıp bir kibrit çıkardım, kibriti yakarak delik açtığım kutuya sabitleyip kavanozu hava almayacak şekilde üstüne kapattım.
Kızlar merakla beni izlerken derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım, ellerimi alevin harlanması imajı ile hareket ettirirken işe yarıyor olacak ki Lisa heyecanla kıpırdandı, sonunda kavanozdan ateş sesi geldiğinde gözlerimi açıp son hamleyi yaptım, ateş hızla artarak kavanozu patlattı, ve son olarak elimle ateşi dindirdim.
Jisoo gururla alkışlarken Rosé ve Lisa şaşkınlıkla bağırıyorlardı.
O sırada camdan bizi izleyen 5 kişi ile duraksadım.
Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu, fakat 2 kişi hariç.
Siyah dağınık saçları özenle alnına dökülmüş esmer tenli çekik gözlü bir çocuk,
Kusursuz duruyordu..
İçeriye dalıp bir kırılan kavanoza ve külleri uçuşan kibrite, bir de bana bakıyorlardı.
Beyaz tenli çekik gözlü ve kediye benzeyen çocuk tıpkı diğeri gibi ifadesizdi ama yüzünde menun bir ifade vardı,
Esmer çocuğa dönüp konuştu,
''Sonunda, onları bulduk..''
--------------
Selamm! Öncelikle çoğunuz bu kurgu ne falan demişsinizdir ama parapsikoloji hakkında bir fici uzun süredir kurguluyordum, biliyorum 1 fic hariç hiç bir kitabımı devam ettirmedim ama bunu ettireceğim gibi duruyor.
Öncelikle bu bir fantastik kitap değil, ilerledikçe paranormal ve korkunç olaylara şahit olacaksınız ve parapsikolojinin asıl kısımını öğreneceksiniz.
İleriki bölümler bu bölümler gibi olmayacak, yani hassassanız okumamanız daha iyi olur. (Kan ve korku içeriyor.)
Not: Kitaptaki yan shipleri Hyunlix, chaennie, jenlisa ve jensoo hariç pek shiplemiyorum fakat olayların gelişmesi için koymak zorundayım.
Umarım beğenirsiniz.<3
Vote ve yorumlarınızı görmek istiyorum<33
Ufak bir spoi: Yoongi Tae ve Jen arasında bir şeyler olacak (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Game | Taennie
FanfictionParapsikoloji sandıkları şeyin gençlerin sonu olabileceğini kim bilebilirdi? ''Gülümseyişin her şeyi siliyor hafızamdan, adeta şimşek çaktırıyorsun ruhumda..'' [Kim Taehyung x Kim Jennie] Dikkat, korku ve kan içerir, hassasiyetiniz varsa geçiniz.