Kitabın playisti her bölüm medyasında bölüme özel olarak var, yavaşça ve şarkıyla okumanız önerilir.
''Ne demek şimdi bu?'' dedi Jisoo kaşlarını çatarak.
''Bu gece, sadece bağlantı kurun bizimle. Lucid yapın ve sizi görmemizi bekleyin.''
''Sebep?''
Kaşlarım çatılı sorduğum soruya ciddi bir şekilde cevap verdi.
''Oyun, sizi istiyor.''
''Anlamıyoruz aptal, düzgün anlatın şunu!'' dedi Lisa sinirle.
Yoongi konuştu.
''Vazgeçmek için 1 şansınız var, ya parapsikoloji yapmak istiyorsanız oyuna ve bize katılın, ya da hiç bir yararı olmadan yapmaya devam edin. Yalnız, baştan uyarayım; göreceğiniz ve yaşayacağınız şeyler normal değil. Psişik olduğunuzu kanıtlamak istiyorsanız vahşete izin vermeniz gerekiyor (:''
Kızlara hiç bakmadan bir adım öne çıktım ve dik duruşumu bozmadan alayla gülümsedim.
''Gerçek bir psişik olduğumuzu kabullenmeniz için aptal oyunlarınıza katılmalıyız yani? :D''
Taehyung da bir adım atıp aramızda az mesafe kalmasını sağladı.
''Oyunlarımız değil kedi, onlar oyunlarına bizi ve sizi seçtiler. Onlar içimizdeler ve gerçeklik burası değil, ya aptal dünyanda yargılanırsın ya da bizimle olursun bu kadar korkmana gerek yok :(''
Alayla gülüp masada duran bıçağı telekinezi ile kendime çekmeye çalıştım, başıma ağrı girmesine yol açacak kadar zorladı fakat elime geldi.
Elimdeki bıçakla eline derin bir çizik attım ve elindeki kanın elime bulaşmasını sağlayarak alayla elime bulaşan kana baktım.
O ise duruşunu bozmuyordu fakat canı yanmıştı.
''Sence korkuyor muyum?'' dedim alayla gülümseyerek.
Lisa sakince ile seslendi,
''Jennie, sakin ol.''
''Sakinim Lili.''
''Demek kedi?'' dedim kaşlarımı çatarak.
Jungkook'un getirdiği ilk yardım bezini eline sarıp sıkıca bağlarken gözlerini benden ayırmadı,
''İyi anlaşacağız, akşam ilk seni görmeyi bekliyorum kedi (:'' dedi soruma cevap vermek yerine.
Çıkmak için ilerlediklerinde yüksek sesle bağırdım,
''Katılıyoruz!''
Odadan çıktıklarında elimdeki ucu kanlı bıçağı masaya bıraktım.
Jisoo gururla gülümsedi,
''Bu kadar cesaretli ve güçlü olduğunu bilmiyorduk, psikopat mısın sen Nini?''
Güldüm,
''Senin yolunda ilerliyorum unnie!''
Gece
Kızlarla hepimiz odalarımıza geçmiştik, üzerime rahat bir pijama geçirip yatağıma girdim ve uyumayı bekledim,
Sonunda uyuduğumda orman tarzı bir yerdeydim,
''Rüyada mıyım?'' sesim yankılanıyordu. Ağaçlardaki gözler, parmaklarımın fazla sayıda olması ile rüyada olduğumu anladım.
Rüyadaysanız hayal ettiğiniz ve istediğiniz her şey olur, tek yapmanız gereken farkına varmaktır.
''Rosé, Jisoo, Lisa!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Game | Taennie
FanficParapsikoloji sandıkları şeyin gençlerin sonu olabileceğini kim bilebilirdi? ''Gülümseyişin her şeyi siliyor hafızamdan, adeta şimşek çaktırıyorsun ruhumda..'' [Kim Taehyung x Kim Jennie] Dikkat, korku ve kan içerir, hassasiyetiniz varsa geçiniz.