som totes o cap

4 1 0
                                    

 Aquestes són unes amigues, les amigues més aventures i somiadores des de que elles encara no havien nascut les seves mares eren molt amigues la sonia la clara la marcela i l'ema i les seves filles van néixer seguides al mateix mes la berta la Jasmina l'ana i la rosa.
Els faltaven una setmana per la fraternitat i estaven acabant de confirmar els vols i l'habitació de la fraternitat mentre estaven a casa de la Jasmina berenar i parlant.
Jasmina: fufufufufufuuuuuuuuuuuuu, no pot ser, l'aeroport no m'agafa el telefon.
Rosa: vols que t'ajudi o li digui a la teva mare que vingui.
Jasmina: no fa falta gràcies
QUAN FALTAVEN 2 DIES PER LA FRATERNITAT
estaven tranquiles a casa de la rosa amb els ordinadors molt contentes mirant els vols i les fotos de l'habitació quan de sobte a totes els va arribar un correu.

Totes: Queeeeeeeeeee?!Em posa sistema cancelat però si ho tenim tot reservat.

Berta: no tenim cancel·lat la fraternitat, només el vol i les habitacions però no pot ser no tenim cap espadatge i no podem trobar espadatge en dos dies.

Jasmina:doncs nem a trucar, agafa el telèfon.

COMENÇA LA TRUCADA

Berta: Hola?

??: Hola si fraternitat aliston.

Berta:sí soc berta, truco perquè les meves amigues i jo tenim 4 vols i una habitació reservats per qui dos dies.

??:D'acord, soc ela. Deixam un moment.

**********************************************
Ela:d'acord perdona l'espera, si tenen un vol reservat junt amb una habitació reservada però estan cancel·lats.

Berta: com pot ser? D'un dia per l'altre no podem buscar cap hotel o cap lloc d'espadatge.a més nosaltres fa una setmana vam reservar els bols i les habitacions.

Ela: perdona no sé el que pot haver passat si bols us aberiguo.

Berta:entesos

Ela:d'acord, dintre de dues hores et truco.

FINAL TRUCADA

****************************************************************************************************

Mentrestant elles van seguir trucant i trucant s'havia fet molt tard i elles seguien a casa de la rosa, intentant indagar mentre esperaven la resposta de l'Ela si havia investigat algo. Van dir-li a la marcela la mare de la rosa el que passava la veritat és que va reaccionar bastant tranquila al veure que totes estàvem estressades. Va anar a preparar unes galetes i uns gots d'aigua i els va oferir a baixar i fer un descans per berenar. Mentre elles berenaven tenien el telèfon al mig de la taula a l'espera de l'Ela
amb total silenci quan va trucar algú.
COMENÇA LA TRUCADA
Rosa: Hola si, Ela?
Ela: Si, perdona,suposo que ets una de les amigues de la berta.

Rosa: si soc jo, una de les amigues de la berta.

Ela: molt bé,he trobat una cosa en el registre de les reserves els alumnes i els espedatges

Rosa: si explica.

Ela:he registrat que una persona mmm espera, Marta a estat tocant i investigant sobre la vostra reserva i la a cancel·lat però puc recuperar una habitació i un vol com diu la paraula nomes per a una. Pero igualment és possibles que coneixeu una tal marta?

Rosa: que jo sàpiga no conec a cap Marta, pero igualment deixam un moment que els i pregunti a les noies perquè tenim la reserva juntes.********No, no coneixen a cap marta,pot ser que hi hagi algú a l'empresa que és digui marta o algo així.igualment no em semble just que només es pugi recuperar una habitació i un vol nosaltres anem o totes o cap.

Ela: No,bueno sigui el que sigui jo us soluciono aquest problema us reservo una habitació un vol i ja s'ocupa el director de l'empresa amb investigar qui és la marta, encara i així vaig a revisar bé les reserves.

i juntes van aconseguir anar a la fraternitat i es van alegrar molt.


Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 21, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

totes o capDonde viven las historias. Descúbrelo ahora