lima

46 10 82
                                    

jeno, jaemin, kun, jungwoo dan haechan mendekati pintu bilik renjun dengan terjengket-jengket.

macam lah tuan bilik tu ada kat dalam rumah tu -_-

" dah sedia? " soal jungwoo. yang lain hanya mengangguk.

" keh jom, satu, dua, tiga!! huiiyarkk " jungwoo masuk dengan gaya ninja. yang lain hanya memandang pelik.

" hyung, dia budak 5 tahun lagi ke sebenarnya ni? " tanya jaemin pada jeno. jeno hanya mengangkat bahu.

" eh, kotak apa ni? " soal jungwoo tiba-tiba membuatkan mereka semua masuk ke dalam untuk melihat kotak yang dimaksudkan oleh jungwoo.

" entahlah weh, cuba bukak " arah haechan. yang lain hanya memandang haechan semacam.

" ehe , apa? "

jeno hanya menggeleng kepala.

kun mendekati kotak itu dan cuba buka kotak yang dimangga itu.

" apa benda yang ada dalam ni sebenarnya sampai kena mangga ni? harta renjun ke huh? tak kongsi dengan aku " bebel jungwoo sambil berpeluk tubuh.

kun tiba-tiba menghentakkan tukul yang dibawanya bersama tadi. takut ada kecemasan dia bawak lah sekali korang jangan fikir macam-macam eh laki aku tu.

tibe HAHAHAHAH .

" uik, snek je rupanya?? " tawa haechan meletus apabila melihat isi yang ada di dalam kotak tersebut.

iyalah hanya snek yang disembunyikan oleh renjun selama ini ^3^

" eh ada kertas! " kun mengambil kertas tersebut sebelum mereka mengerumuni kun yang memegang kertas tersebut.

JANGAN BERANI KORANG AMEK SNEK AKU!! SUSAH PAYAH AKU SELUDUP BELI SNEK KORANG SEDAP-SEDAP JE NAK AMBIK HUH? KALAU KORANG AMBIK AKU ROSAKKAN PS5 KORANG SEMUA!!

pesanan itu dicaps dan dinodai dakwat merah yang dipercayai itu hanyalah sirap yang diletak oleh renjun.

kun hanya menghembuskan nafas kasar lalu menggelengkan kepala.

" allahuakhbar dah kenapa hyung kita ni HAHAHAH " gelak tawa haechan diikuti jeno, jaemin, dan jungwoo .

" aku dah balik!! " muka renjun timbul di muka pintu dan serta merta senyumannya pudar.

" KORANG CURI SNEK AKU HUH??? TAGUNA PUNYA BUDAK " baru sahaja renjun mahu mengejar 4 orang budak itu terhenti apabila jungwoo menahannya.

" s-sabar hyung, kitorang cuma tengok je apa yang misteri sangat bilik hyung ni sampai hyung tak bagi kitorang masuk . hehe j-jangan salah faham tau " kata haechan dengan tergagap-gagap diikuti anggukan yang lain

" ehe , btw hyung. jaemin nak sikit coklat cadbury hyung tu boleh? nampak sedapp je WOI WOI SORRY HYUNG JAEMIN NAK SIKIT JEEE " jerit jaemin sambil lari apabila renjun mula mengejarnya.

ada yang geleng kepala ada yang gelak dan ada juga yang mahu mencuri snek renjun apabila lelaki itu sedang mengejar jaemin.

THE END-

fuh tamat jugak story ni huhu 😃🌹 jangan pelik eh story aku ni memang mengarut un lain lah kalau korang tak faham aku tak faham jugak senanye- HAHAHAH

btw thanks kalau yang ada sudi baca ( kalau lah aku cakap takkan ada yang baca en en en ) jangan lupa vote and comment! kalau taknak comment un takpe vote pun okaylah huehue

idea ni un baru pagi tadi dapat lain lah kalau cerita ni mengarut HAHAHAHAH 😃 jemput baca u guyss muach bybye assalamualaikum!

selamat berpuasa korang semua! dah tak lama lagi dah nak raya 🌝 dua minggu lagi au huehuehue

dah sampai situ je eyna nak bebel baibai!

MYSTERY ROOM | huang renjunWhere stories live. Discover now