13

99 10 0
                                    

- Ești sigur că nu poți să îți iei două zile libere?
Întrebă Lavinia cu speranță.

- Îmi pare rău, dar am unele dosare la care trebuie să le fac sinteza. Luni sunt la tribunal.

Erau în bucătărie pregătind cina.
A doua zi era vineri și cum soția lui primise un liber restant, hotărâse să plece la părinți în provincie.
Acum era puțin dezamăgită că nu puteau pleca toți.
Deja vorbise cu învățătoarea lui David pentru învoire.

- Promit că data viitoare când prindem un weekend prelungit am să vin și eu.
Spuse încercând să își îmbuneze soția.

Aceasta aprobă printr-o înclinare a capului punând pe masa mâncarea.

- Cheamă-l pe David și ai grijă să se spele pe mâini.

Seara se derulă într-o atmosferă liniștită cu discuții despre ziua avută.
A doua zi după plecarea lor merse la birou. Cam fără chef. Ar fi preferat de o mie de ori să fie cu familia de cât înconjurat de dosare.
Și mai rău de atât, de termene limită.

Oftă și se așeză comod în scaunul de la birou. Întinse mâna după primul dosar cu hotărâre. Era cea mai bună abordare.
După ore bune de citit și pregătit o sinteză a pledoariei pentru tribunal, se ridică simțindu-și corpul închilozat. Luă o cafea și ieși în curte.
După ce privi în jur își dădu seama că se așezase pe aceeași bancă pe care statuse cu Alex cu aproape două săptămâni în urmă.

Luă o gură zdravănă de cafea, iar când lichidul tare îi ajunse în stomac își dădu seama că nu mâncase nimic toată ziua.

La naiba. Murmură frustrat realizând că și gândul la mâncare îl ducea spre inginer.
Ca să fie sincer cu el însuși aproape tot timpul gândurile i se îndreptau spre el. Gânduri ciudate și încărcate de frustrare.
De la sărutul cutremurător din toaleta restaurantului Chinezesc, imaginația îi deborba de aduceri aminte și continuări elocvente a ce ar fi însemnat dacă ar fi fost în altă parte.
Oricât întoarcea pe toate părțile și analiza atracția frenetică dintre ei, nu putea găsi o explicație.
Ajunsese să caute pe internet referiri la ce însemna relația dintre doi bărbați.
Culmea era că tot ce citise și văzuse nu îl speriase sau dezgustase. Ba din contră, se pomenise cu o erecție de tot avântul. Fiindcă în fiece imagine protagoniști erau ei.

Se ridică într-o fracțiune de secundă de pe bancă bulversat de gânduri. Făcu câțiva pași privind apa ce curgea în fântâna ardeziană încercând să își liniștească gândurile incendiare.
Singura modalitate de a scăpa de ele era să revină la dosarele ce-l așteptau pe birou.
La analiză și legi.

IREZISTIBIL<<TU!...NU...>>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum