..

84 2 0
                                    

Karma; hem fiziksel hem de zihinsel her türlü eylemin sonuçlarının kaçınılmaz olduğunu ifade eder; düşündüğümüz her şey ya da yaptığımız her eylemin sonuçlarının, bizi bu yaşamımızda ya da sonraki yaşamımızda etkileyeceğini söyleyen bir kuraldır.
Karma seni bulur.

Sinan ve Osman. 2 aşıktı onlar . Sevgilerini en güzel şekilde gösteren iki gençti. 2016 yılına kadar.

Ne olmuş olabilirdi ki aşklarını dünyaya korkmadan duyurmuş iki gencin hayatlarını değişmeye.

Hayat değişir mi aniden?
Yoksa bu sadece olması gereken mi?

İnsanlar ne der?
Önemli mi? -Evet +Hayır

Sinan p.o.v.

İlişki terapistinde 2. Seansımızdı bu gün Işıkla olan 4 yıllık ilişkimizde hâlâ daha birbirimizi anlayamıyroduk. Daha doğrusu....
Güven.

Işık bana güvenmiyor ben ona güvensem bile. Yıllardır onu mutlu edebilmek için birçoğu önemli şeyi iptal ettim. Olmuyor yapamıyoruz bir şeyler hep eksik kalacak .
Aşk.

Aşık mıyım ben ona. Sordum kendime yeni bir başlangıç için aldığımız evin girişinde boş bakışlarımı manzaraya doğru tutarken.
Aşık mı bana? Neden mutlu olamıyoruz?
İçki içmeden , uyuşturucu almadan sevişemez miyiz her dokunuşla yanarak .

Birbirimizi yarabandı olarak kullanmasak bır gece. Sarılırken kalbimiz yerinden çıkacakmışcasına atsa. Bizim şarkımız dediğimiz bir şarkı olsa mesela. Güzel olmaz mıydı? Ben ona , o da bana aşık olsa güzel olmaz mıydı?.

Zarif elleriyle portremi çizseydi bizi bir şey engelliyor ama ne . Bulamıyorum. Bir çıkmaza girdim ve hayır geri dönüşü yok. Var mı?

Aşık değilim ona olamıyorum.
5 yıl önce Osmana bakarken böyle değildi . Kendimi ... İyi hissediyordum

Benim Aşka ihtiyacım var . Işığın huzura ihtiyacı var ve ben bunu ona veremiyorum.
Acaba affeder mi beni ona onu sevmediğimi söylersem. Kalırmıydık yine arkadaş olarak tam da 5 yıl önce olduğu gibi.

..
08.13.2016

-Son bir kez daha sarılabilir miyim?
...................................................................

Sinan p.o.v.

Alarmımın beynimi dağıtırmışcasına çalması üzerine dayanamayıp saat 7 de uyandım. Dünden kalmaydık. Bu arada dün bazı şeyler oldu. 5imizin hayatında değişikler olacaktı ve hepsi o güne sığdırıldı Kerem ve Eda ilk uçakla Fransa'ya gittiler eğitimlerini orada tamamlayacaklar. Işık burda kalmayı seçti İstanbul'da öğretmenlik okuyacak. Her zaman birilerine bir şeyler öğretmeyi severdi zaten.

Osman ... Peki ya Osman ve ben ne yapacağız..kesinlikle bilmiyorum . Elbet bir şekilde son noktayı koyacaktık ama nasıl? İkimizin de kalbi kırılacak ve bu emin olabildiğim tek şey . Saat 8'e kadar soğuk bir duş alıp bize kahvaltı hazırladım Osman uyanana kadar da ortalığı toparladım ve saat 9 olmasına dakikalar kala O da uyandı. Kahvaltı masasındayız ama korkuyoruz. İkimiz de korkuyoruz neler olabileceğinden. Son 17 dakikadır ağzımızı bıçak açmıyordu. Ta ki -

Osman p.o.v.

Korkuyorum. Ya bir daha birbirimizi bulamazsak. Sever mi beni yine de tüm kalbiyle.Eskisi gibi. Tek bildiğim bunun için canımdan bile vaz geçebileceğim . Kaderimiz'de var mı birlikte kalmak ? Özellikle de dün yaptığım itiraftan sonra.Sanmıyorum. Sinana onu aldattığımı söylememden sonra kendisine haksızlık yapar eğer beni affederse.

Ona bir not bırakmak isterdim ama evde olduğu için yüzüne söylemek zorundayım. Nasıl kıydığımı bilmediğim dünyalar güzeli yüzüne doğru söylemeliyim. Terk et beni.
Terk eder mi peki. Beni unutur mu. Bizi yaşadıklarımızı ve kalan her şeyi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Peki ya Karma? /SinMan/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin