Informacja+prolog

5 2 0
                                    

INFORMACJA
Ta książka jest pisana na doświadczeniach mojego własnego życia. Wiek i imiona postaci są zmienione aby nikt nie miał podejrzeń XDD
Może ktoś się utożsami z tą opowieścią.. To co zaczynamy?

                                PROLOG
Michael-To twoja wina! Przez ciebie cały czas się kłócimy! - chłopak krzyczał nieustannie i nie dawał za wygraną.
Cathy-Czemu wszystko zwalasz na mnie, co? Czemu? Może to jest twoja a nie moja wina że się nie dogadujemy hm? Pomyśl trochę Michael proszę cię.

Cathy pov
Te kłótnie są i są.. Nie chcą zniknąć. Michael o wszystko mnie obwinia.
-tu że go nie kocham
-że się nie staram
-że nie stawiam go na pierwszym miejscu
-że go olewam
-że mam na wszystko wywalone
Ja już mam powoli dość lecz nie potrafię go zostawić. Za bardzo go kocham i poświęcam się na ten związek. Chcę robić wszystko jak najlepiej, być najlepsza dziewczyna dla niego lecz po prostu sięgam już granic swoich możliwości. Bardzo boję się go stracić. Boję się, że się nie pozbieram po zerwaniu jeśli by do tego doszło oczywiście.
Twierdzi, że się nie staram lecz to ja codziennie z rana go witam pytając jak się czuje. Zadaje to pytanie max 5 razy dziennie a on twierdzi że to przesada a potem słyszę że się o niego nie martwię. Gdzie tu jest sens? Czy warto go szukać? Nie wiem już co robić..

Moja przyjaciółka Maya bardzo mi pomaga w tej sytuacji, ale z jej ust ciągle padają słowa
-zerwij z nim, taki skurwiel nie zasługuje na tak cudowną dziewczynę.

Mam już mieszane myśli.. Bardzo mieszane myśli..

Hejka! Jak już mówiłam na początku w informacji.. Książka jest pisana na realnych wydarzeniach i ciężko mi jest to pisać gdyż te sytuację które się tu zadzieja miały niedawno miejsce. Oczywiście dodam trochę zmyślonych rzeczy żeby to miało sens bo myślę, że książka by była za krótka.
Mam nadzieję że ktoś to będzie czytał gdyż zależy mi bardzo na tym.
To do następnego! ❤️

Lovki <3

My FaultOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz