Karanlık Sanatlar

36 13 131
                                    


Yoklama >>>

Hoşgeldiniz öğrenciler. Pazartesi bazı nedenlerden dolayı ders olmadı. Bugün hızlıca konuya geçmek istiyorum. Geçen senelerden veya önceki dönemden çoğunuz beni tanıyorsunuzdur, veya mutlaka adımı duymuşsunuzdur. Yine de bilmeyen varsa kendimi tanıtayım. Ben Delphini Riddle, Karanlık Sanatlar profesörü ve Slytherin bina başkanıyım.

Derse başlamadan önce uyarılarımı yapayım. Karanlık Sanatlar ciddi bir derstir. Asla şakaya gelmez. Bu yüzden 1, 2 ve 3. sınıflara verilmemesine karar verdik. Ayrıca Karanlık Sanatlar'ın ciddiyetini kavrayamamış öğrencilerin de sınıfı terk etmesini rica ediyorum. Bu ders oyuncak değildir.

Öncelikle, Karanlık Sanatlar'ın ne olduğunu kim anlatmak ister?

Güzel. Öyleyse hızlıca konulara geçelim. *asasını iki elinin arasında tutarak odada yürümeye başlar* Bugün ateş lanetlerini işlemek istiyorum. Bütün ateş büyülerini saymak gerekirse; incendio, lacarnum inflamarae, inferedem secrum, descendio, cendravero ve confringo. Bu yıl öğreneceklerinizin içinde ise infereden secrum yok. Sizin için fazla tehlikeli bir büyü ve öğrencilerden kimsenin ölmesini istemiyorum. Daha fazla oyalanmayalım tek derste 5 büyü anlatacağım iyi dinleyin.

Incendio ile başlayalım. Hepinizin zaten bildiğini düşünüyorum. Yine de biri kısaca özet geçsin.

Sıradaki büyü Lacarnum Inflamarae. İsmi biraz zor biliyorum. Her ne kadar incendio daha az tehlikeli ve kolay olarak görünse ve bu büyü daha az bilinse de incendio'ya göre daha kolay ve tehlikesizdir. Asadan alevler çıkararak yakmaya yarar. Klasik bir ateş büyüsü. Geçelim.

Descendio. Zebani ateş büyüsü. Diğerlerinden daha tehlikelidir. Zebani ateşi hortkulukları yok etmek için kullanılır. Yine de bunu kimsenin hortkulukları üzerinde kullanmayı denemeyin başınız belaya girebilir. ;)

Cendravero'nun ne olduğunu bilen var mı? Kopya yok.

Cendravero her ne kadar çok bilinmese de güzel bir büyüdür, hatta eğlenceli bile denebilir. Tabi siz yine de etrafta birileri varken kullanmayın. Cendravero patlamalar yapan mavi alev topları fırlatır. Sizin de anlamış olduğunuzu umduğum gibi tehlikeli bir büyü. 

Ve son büyümüz, Confringo. Çoğunuz mutlaka bu laneti duymuşsunuzdur. Bilindik olmasına rağmen oldukça tehlikelidir. Değdiği her şeyi alevler içinde bırakır. Bu yüzden bunu kullanırken çok dikkatli olmalısınız. Yanlışlıkla her yeri yeri yakmak istemezsiniz. İsterseniz yanlışlıkla olmuyor zaten.

Şimdi büyüleri deneme zamanı. *odanın biraz uzak bir noktasına küçük bir bitki koyar ve büyüyle büyütür* Önce ben bütün büyüleri göstereceğim ardından sırayla siz deneyeceksiniz. Büyüler ağacın üzerine yapılacak, sakın başka herhangi bir yere hedef almayın. 

*bütün büyüleri ağacın üzerinde gösterir ve eliyle yönlendirdiği su ile ateşi söndürür*

Evet, iyice dinleyip ve izleyip anladıysanız sıra sizde. Sıraya geçin, herkes denesin.

Çok güzel. Bugünlük bu kadar. Haftaya görüşmek üzere. Bazı büyüleri kontrollü bir şekilde deneyebilirsiniz. Kimse okulu yakmasın!

DerslerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin