R͟y͟a͟n͟'s͟ P͟O͟V͟
𝙸𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜𝚝𝚒𝚗𝚊, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚢/𝚗. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝙺𝚊𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜. "𝙷𝚎𝚢 𝙺𝚊𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚢/𝚗?"𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 "𝙾𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 "𝙾𝚑 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜."𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚁𝚎𝚐𝚒𝚎'𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝙰𝚜 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 "𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗."𝚁𝚎𝚐𝚒𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎. "𝚂𝚘 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢/𝚗 𝚒𝚜?" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 "𝚈𝚎𝚊𝚑 𝙺𝚊𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚁𝚎𝚐𝚒𝚎'𝚜 𝚋𝚎𝚍.
𝚃𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 (𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚍𝚊𝚢)
(🄼🄴 🄻🄰🅉🅈 🅂🄾🅁🅁🅈)
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚍 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚢/𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 "𝙾𝚑 𝚑𝚒 𝚁𝚢𝚊𝚗." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 " 𝙷𝚒 𝚢/𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 "𝙾𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝙼𝚊𝚛𝚔 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙼𝚊𝚛𝚔 "𝙷𝚒 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝙼𝚊𝚛𝚔." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜.
𝚈/𝚗 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚢/𝚗 , "𝙾𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔." 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎, 𝚢/𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚛𝚔. "𝚆𝚑𝚘'𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝚁𝚎𝚐𝚒𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝙼𝚊𝚛𝚔 "𝙾𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚛𝚔." 𝚈/𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙰𝚢𝚢𝚢 𝙼𝚊𝚛𝚔 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚗𝚘 𝚜𝚎𝚎." 𝙱𝚘𝚝𝚑 𝙺𝚊𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. "𝙷𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚜𝚜𝚞𝚙." 𝙼𝚊𝚛𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚏𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚊𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚢.
ℕ𝕠 𝕠𝕟𝕖'𝕤 ℙ𝕆𝕍.
𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘔𝘢𝘳𝘬 𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘔𝘢𝘳𝘬 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘙𝘺𝘢𝘯. 𝘔𝘢𝘳𝘬 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘴𝘶𝘴𝘱𝘪𝘤𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘙𝘺𝘢𝘯 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺/𝘯 𝘴𝘰 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘩𝘪𝘮.
M͟a͟r͟k͟'s͟ P͟O͟V͟
"𝚄𝚑 𝚁𝚢𝚊𝚗 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 "𝚈𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚖𝚎." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚒𝚖"𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢/𝚗?" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍"𝚄-𝚄𝚑 𝚗𝚘 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚑𝚢?" 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚢𝚎𝚜. "𝙾𝚑 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 "𝙷𝚖𝚖 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞?" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 "𝚑𝚞𝚑?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 (y͎o͎u͎ s͎t͎u͎p͎i͎d͎ t͎h͎a͎t͎'s͎ w͎h͎y͎ j͎k͎ j͎k͎)"𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛?" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚄𝚑 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚗𝚘 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝚢/𝚗. "𝙰𝚑 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚛𝚘𝚘𝚖 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚢/𝚗 𝚘𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑, 𝚜𝚘 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛.
R͟y͟a͟n͟'s͟ P͟O͟V͟.
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎,𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙼𝚊𝚛𝚔 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚝𝚝𝚎𝚍. 𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚢/𝚗 𝙸 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚗𝚘, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝙸 𝚝𝚛𝚞𝚎𝚕𝚢 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝚢/𝚗. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎𝚜 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚞𝚜𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜. 𝙸 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝙼𝚊𝚛𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚈/𝚗. 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 ʲᵘˢᵗ ʷʰʸ "𝐖𝐡𝐲 𝐡𝐢𝐦."
𝕋𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕒𝕝𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕤𝕒𝕗𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕖𝕗𝕦𝕝 𝕓𝕪𝕖
YOU ARE READING
❁𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠☆ (Ryan Azngami x reader)
FanfictionThis is going to be a innocent book. No smuts and yes I watch North Star Boys. Go subscribe to their youtube channel thanks. Also in this fanfiction your Kane and Ty's younger sister cause why not. Oh I'm sorry for all the misspelled words I type to...