𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓓𝓲𝓶𝓮𝓷𝓼𝓲𝓸𝓷, 𝓘𝓼 𝓪 𝓬𝓻𝓾𝓮𝓵 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮. 𝓑𝓾𝓽 𝓼𝓸𝓶𝓮𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓲𝓷 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂.. 𝓘𝓽𝓼 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵. 𝓢𝓴𝓲𝓮𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓵𝓾𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓹𝓾𝓯𝓯𝔂 𝓬𝓵𝓸𝓾𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝔀𝓱𝓲𝓽𝓮. 𝓖𝓻𝓪𝓼𝓼 𝓸𝓯 𝓰𝓻𝓮𝓮𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓽𝓻𝓮𝓮𝓼. 𝓑𝓵𝓸𝓼𝓼𝓸𝓶𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓭𝓪𝓲𝓼𝓲𝓮𝓼, 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓪𝓷𝓲𝓶𝓪𝓵𝓼 𝔀𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓷𝓭. 𝓛𝓸𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮. 𝓣𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓷 𝓼𝓱𝓪𝓵𝓵 𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓸𝓷 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓴𝓲𝓷. 𝓘𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂 , 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓭𝓲𝓶𝓮𝓷𝓼𝓲𝓸𝓷 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓷𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓾𝓽 𝓪 𝓶𝔂𝓽𝓱, 𝓪 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 , 𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓯𝓲𝓰𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮'𝓼 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷. 𝓣𝓱𝓮𝓷, 𝓦𝓮 𝓼𝓱𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮.... 𝓘𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓯𝓮.
MY CREATION
--------------------------------------------------------------------------------------------
NON- ORIGINAL.
𝓪𝓷𝓭 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓸𝓯 𝓸𝓾𝓻𝓼 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓮𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓪𝔂... 𝓘'𝓵𝓵 𝓻𝓮𝓻𝓮𝓪𝓭 𝓲𝓽 𝔀𝓲𝓽𝓱𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓮𝓼𝓲𝓽𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷. 𝓟𝓮𝓻𝓱𝓪𝓹𝓼 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓹𝓾𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓫𝓸𝓸𝓴𝓼. 𝓟𝓮𝓻𝓱𝓪𝓹𝓼 𝓲𝓽 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓷𝓸𝓽 𝓵𝓲𝓿𝓮 𝓪𝓷𝔂𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓮𝓵𝓼𝓮. "𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝔀𝓪𝓴𝓮 𝓾𝓹."
"𝓨𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓸, 𝓲𝓽'𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓪𝔂 𝓽𝓸 𝓵𝓲𝓿𝓮."" 𝓑𝓾𝓽 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓲𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾!" 𝓗𝓮 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮𝓼, 𝓰𝓻𝓪𝓫𝓫𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂 𝓱𝓪𝓷𝓭, "𝓘'𝓵𝓵 𝓼𝓮𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷 𝓽𝓸𝓶𝓸𝓻𝓻𝓸𝔀 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽, 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮." 𝓐𝓷𝓭 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓭 𝓬𝓪𝓷 𝓫𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭, 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓻𝓮𝓵𝓾𝓬𝓽𝓪𝓷𝓽𝓵𝔂 𝓸𝓹𝓮𝓷, 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓮 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓮𝓲𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂 𝓻𝓸𝓸𝓶. 𝓘 𝓼𝓵𝓸𝔀𝓵𝔂 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓸 𝓬𝓻𝔂, 𝓱𝓪𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓪𝓬𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓮 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓪 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂 𝓪𝓹𝓪𝓻𝓽. 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶𝓼 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓪𝔀𝓪𝓴𝓮. 𝓑𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓸𝓷. 𝓘 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮𝓼, 𝓼𝓪𝓿𝓸𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂 𝓵𝓪𝓼𝓽 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓲𝓶. 𝓢𝓱𝓮 𝓰𝓪𝔃𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷,𝓐𝓼𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯, "𝓦𝓱𝓸" 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓼𝓪𝓿𝓮 𝓱𝓮𝓻"𝓦𝓱𝓮𝓷" 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓫𝓮 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷"𝓦𝓱𝓮𝓻𝓮" 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓫𝓮 𝓲𝓯 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓭𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽"𝓦𝓱𝔂" 𝓭𝓲𝓭 𝓼𝓱𝓮 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓲𝓷 𝔀𝓪𝓿𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓪𝔂𝓮𝓻𝓼𝓐𝓷𝓭 𝔀𝓱𝓪𝓽, 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓫𝓮𝓱𝓲𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓭𝓲𝓭. 𝓐 𝓹𝓪𝓵𝓮 𝓼𝓴𝔂, 𝓪𝓷 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂 𝓼𝓹𝓪𝓬𝓮, 𝓼𝔀𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮. 𝓔𝓼𝓬𝓪𝓹𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓿𝓪𝓹𝓸𝓻𝓼, 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓮𝓶𝓹𝓸𝓻𝓪𝓻𝔂 𝓱𝓲𝓰𝓱𝓼. 𝓢𝓱𝓮 𝓪𝓼𝓬𝓮𝓷𝓭𝓮𝓭 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓴𝔂. 𝓢𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓰𝓪𝓷 𝓽𝓸 𝓵𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓻𝓾𝓷, 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓬𝓵𝓸𝓾𝓭𝓼 𝓽𝓸 𝓮𝔂𝓮𝓼." 𝓑𝓾𝓽 𝓱𝓸𝔀"- 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓵𝓶𝓸𝓼𝓽 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭. 𝓐 𝓹𝓲𝓷𝓬𝓱 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓻𝓶, 𝓪 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓸𝓯 𝓪𝓲𝓻,𝓢𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻𝓮𝓭, "𝓘 𝓪𝓶 𝓪𝓵𝓲𝓿𝓮." . "𝓼𝓸 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓲𝓽?""𝔂𝓮𝓼."𝓲𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱, 𝔀𝓮 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓲𝓷𝓾𝓮𝓭. 𝓲𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮, 𝔀𝓮 𝓴𝓮𝓹𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮.𝓲𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮, 𝔀𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓮𝓭 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻.𝓲𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮, 𝔀𝓮 𝓰𝓻𝓮𝔀 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻𝔀𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓻𝓸𝓷𝓰 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮.𝓲'𝓵𝓵 𝓼𝓮𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓪𝓽𝓮𝓻. "𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓫𝓮 𝓼𝓪𝓭, 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮. 𝓦𝓮'𝓵𝓵 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷. 𝓘𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭. 𝓐𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂."" 𝓗𝓸𝔀 𝓭𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀? 𝓗𝓸𝔀 𝓭𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓪𝔂 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷?"" 𝓑𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮, 𝓘 𝓼𝓽𝓻𝓾𝓰𝓰𝓵𝓮 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓪 𝓽𝓲𝓶𝓮, 𝓪 𝓹𝓪𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓱𝓪𝓭𝓷'𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀𝓷 𝓮𝓪𝓬𝓱𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻. 𝓐 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮... 𝓨𝓸𝓾. 𝓐𝓷𝓭 𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲'𝓭 𝓻𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓹𝓮𝓷𝓭 𝓮𝓽𝓮𝓻𝓷𝓲𝓽𝓲𝓮𝓼 𝓼𝓮𝓪𝓻𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷."𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼,𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓪 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 𝓸𝓯 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷𝓲𝓼 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓬𝓻𝓾𝓮𝓵 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼. "𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓯𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽 𝓽𝓸 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮!" 𝓘 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮, 𝓲'𝓵𝓵 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓲𝓶𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓱𝓸𝔀 𝓾𝓹 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓶𝓲𝓷𝓭 . 𝓗𝓮 𝓱𝓾𝓰𝓼 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓱𝓲𝓼𝓹𝓮𝓻𝓼: "𝓜𝓪𝔂𝓫𝓮 𝔀𝓮'𝓵𝓵 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓲𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂..." 𝓘 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓪𝓽 𝓱𝓲𝓶, 𝓷𝓸𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓸 𝓼𝓪𝔂. 𝓣𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓮𝓼 𝓶𝓮 𝓪𝓼 𝓱𝓮 𝓼𝓵𝓸𝔀𝓵𝔂 𝓯𝓪𝓭𝓮𝓼 𝓪𝔀𝓪𝔂. 𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂...𝓶𝔂 𝔀𝓱𝓸𝓵𝓮 𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂. 𝓢𝓾𝓭𝓭𝓮𝓷𝓵𝔂 𝓘 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝓼𝓮𝓭 𝓶𝔂 𝔀𝓮𝓽 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓻𝓾𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓶𝔂 𝓬𝓱𝓮𝓮𝓴𝓼. 𝓘 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓶𝓮. 𝓘'𝓶 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮, 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓻𝓸𝓸𝓶, 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮. 𝓘 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓰𝓮, 𝓱𝓸𝓹𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓮𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰... 𝓝𝓸 𝓷𝓮𝔀 𝓬𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻, 𝓷𝓸𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓪 𝓼𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮 𝓼𝓮𝓷𝓽𝓮𝓷𝓬𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓼𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓭. 𝓘 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓹𝓪𝓰𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓪 𝓶𝓮𝓼𝓼𝓪𝓰𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓾𝓽𝓱𝓸𝓻 𝓱𝓪𝓼 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓼𝓽 𝓹𝓪𝓰𝓮: " 𝓘'𝓶 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓲𝓽 𝓱𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓮𝓷𝓭 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼, 𝓑𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓲𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓓𝓲𝓼𝓷𝓮𝔂 𝓶𝓸𝓿𝓲𝓮... ""𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀, 𝔀𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓵 𝓯𝓸𝓻 𝓷𝓸 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷. 𝓪𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼, 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓲𝓷𝓰𝓼, 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼𝓷'𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓯𝓸𝓻 𝓷𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰. 𝓲'𝓵𝓵 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂, 𝓪𝓼 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝓱𝓾𝓻𝓽𝓼 𝓶𝓮 𝓽𝓸. 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓽𝓸 𝓮𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓪𝔂, 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝓸. 𝓲 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓱𝓪𝓼 𝓫𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓸 𝓾𝓼, 𝓷𝓸𝔀 𝓰𝓸 𝓸𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓮𝓷𝓳𝓸𝔂 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓵𝓮𝓯𝓽." 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓪𝓽, 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓼𝓪𝓹𝓹𝓮𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓴𝔂 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓹𝓲𝓷𝓴. 𝓪𝓼 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓪𝓼 𝓲 𝓶𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻, 𝓲 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓽𝓸 𝓬𝓸𝓶𝓮. 𝓲 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓮𝓻, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓲 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓾𝓹 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓹𝓲𝓷𝓴 𝓼𝓴𝔂 𝓼𝓲𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓷 𝓸𝓾𝓻 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭𝓱𝓸𝓸𝓭 𝓹𝓸𝓻𝓬𝓱, 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓮 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓭𝓸 𝓲𝓷 𝓸𝓾𝓻 20𝓼. 𝓪𝓼 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓼𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓭𝓲𝓼𝓪𝓹𝓹𝓮𝓪𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂, 𝔀𝓮 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂. 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓫𝓪𝓵𝓪𝓷𝓬𝓮, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓶𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓲𝓷𝓲𝓼𝓱 𝓲𝓼 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮. 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓲𝓯 𝓲𝓽 𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼 𝔂𝓮𝓪𝓻𝓼, 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓰𝓮𝓽 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓲𝓼𝓱𝓮𝓭. 𝓲'𝓵𝓵 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓬𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓲𝓯 𝓲𝓽'𝓼 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓼 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓸𝓷𝓮. 𝓲𝓽'𝓼 𝓫𝓮𝓮𝓷 𝓻𝓮𝓪𝓵, 𝓫𝓾𝓽 𝓲 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓸 𝓶𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓷. 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓲𝓼 𝓯𝓲𝓷𝓲𝓼𝓱𝓮𝓭, 𝓲'𝓵𝓵 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮, 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼. "𝔀𝓮 𝓶𝓪𝔂 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓫𝓮𝓮𝓷 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓽𝓮𝓷 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓼 — "" — 𝓫𝓾𝓽 𝔀𝓮'𝓻𝓮 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓻-𝓬𝓻𝓸𝓼𝓼𝓮𝓭."𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓼 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓪𝓵𝓲𝓰𝓷 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷.
𝓦𝓮'𝓵𝓵 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷? 𝓡𝓲𝓰𝓱𝓽?
------CREDITS IN COMMENTS------
May we meet in another reality | Playlist + rain | by - Martine Malfoy
YOU ARE READING
𝓜𝓪𝔂 𝓦𝓮 𝓜𝓮𝓮𝓽 𝓐𝓰𝓪𝓲𝓷, 𝓘𝓷 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓦𝓸𝓻𝓵𝓭.
Paranormalᴍᴀʏ ᴡᴇ ᴍᴇᴇᴛ ᴀɢᴀɪɴ, ɪɴ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴏʀʟᴅ. ᴀ ꜱᴛᴏʀʏ ꜰᴜʟʟ ᴏꜰ ᴍᴇᴀɴɪɴɢꜱ ᴏꜰ ʟɪꜰᴇ, ᴍʏ ᴘᴇʀꜱᴘᴇᴄᴛɪᴠᴇ ᴛᴏ ᴛʜɪɴɢꜱ. ᴅᴇᴇᴘ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛꜱ. ɪ ʜᴀᴠᴇ ꜱᴘɪʟʟᴇᴅ ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ ᴏᴜᴛ ᴏɴ ᴛʜɪꜱ ᴛᴡᴏ ᴘᴀɢᴇᴅ ʙᴏᴏᴋ. ᴡᴏɴᴅᴇʀɪɴɢ..