1. Nečekaná událost

14 1 1
                                    

Z pohledu Izuka :

Brzo ráno mě probudil budík. Divil jsem se, proč tak brzy, obvykle vstávám mnohem později. Vypnul jsem budík a kouknul jsem se do kalendáře. No samozřejmě! Mám narozeniny! Neptejte se, jak jsem mohl skoro zapomenout. Převlíknul jsem se a běžel rychle dolů. Z kuchyně šla nádherná vůně. Ale když jsem tam došel, málem mě trefilo.

U stolu neseděla jen má matka, ale i Uraraka a k tomu její rodiče. To ten den pěkně začíná. Zajímalo mě,co tu chtějí, tak jsem se mile zeptal : ,, Zdravím, co tu pohledáváte, tak brzo ráno? " snažil jsem se o úsměv.

,, No víš, Izuku.." začala matka a ihned pokračovala : ,, Ty víš, že superhrdinů čím dál ubývá, no proto se schválil zákon o manželství lidí se schopnostmi. Musíš se oženit s nějakou dívkou, co má také schopnosti, nejlépe s tou z tvého oboru, do dvou měsíců od tvých osmnácti let a mít dítě z kterého bude další superhrdina. Ale je v tom háček.." zarazila se.

,, Jaký.? " 

,, Každému už někoho vybrali, proto tu je Uraraka. " když to dořekla, málem mě po druhé trefilo. J-já a Uraraka?! To ani náhodou,já s ní nemůžu být, nefungovalo by to. Neříkám, že není hezká či inteligentní, ale ve druhém ročníku se stalo něco o čem nikdo neví a o čem bych prozatím pomlčel.

,, Ehm, cože? To je omyl ne?? Já tě nechci urazit Urarako, ale myslím, že by to nefungovalo. "

,, Já myslím, že by to fungovat mohlo, si jen vystresovaný z této události, Izuku, haha." samozřejmě se "nevinně" usmála. Moc dobře vím, co to znamená.

Ikdyby se před dvěmi lety nic nestalo, pořád tu byl jeden háček. Dívky se mi nikdy nelíbily. Není to tak, že by pro mě, nebyly dostatečně hezké nebo tak.

Jsem totiž gay. Ano, čtěte dobře. Až se to dozví, tak no, nedopadne dobře.

,,Huh, nemyslím si.. " zamračil jsem se na ní a dodal : ,, Musím na schůzku s klukama, tak zatím. Urarako." její jméno jsem nenávistně zašeptal.

Po 15 minutách jsem vyšel z domu.
Zajímalo mě, koho dostali kluci. Určitě někoho lepšího než Uraraku.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dohodnutý sňatek [Tododeku fanfikce] Kde žijí příběhy. Začni objevovat