Okular açıldığından beri üç hafta geçti, yeni arkadaşlar edinmiştim hepsi çok iyiler. Hafta sonu hep Keremleydim sinemaya gitmiştik, heryeri gezmiştik neredeyse hergün beraberdik görenler sevgili olduğumuzu düşünmüşlerdi evet ondan hoşlanıyordum. Okulda ve serviste Aras hep benimle uğraşıyordu ama bir haftadır hiçbir şey yapmamıştı. Serviste bile artık yer kavgası yapmıyorduk çünkü ara sıra servise biniyordu. Yerinde ben oturuyordum , Arasa her baktığımda yeni bi kızla sarmaş dolaş oluyordu. Bildiğin kıyafet değiştiriyormuş gibi kız değiştiyor. Son zamanlarda Keremle daha çok samimi olmuştuk bu hoşuma gidiyordu.
Taki bir gün yolumu altı kız kesti ikisinin bizim sınıftan olduğunu gördüm.
"Kızım Keremle ne var aranızda , varsada olmayacak aksi taktirde.. "
"Aksi taktirde.! "
Deyip yapmacık bir şekilde güldüm.
"Hayatını mahfederim.! "
Deyip gittiler adının Hazal olduğunu biliyordum Kerem'i seviyordu diye duymuştum tam bi orospuydu hergün bu bar şu bar bizim geziyordu yanındaki ise Melisa ,Arasa yavşayanlardan biriydi ama Aras ona yüz bile vermiyormuş bu kızda Hazal gibiydi orospuydu.
Yeni bir ses o sesle uyandım alarm zır zır alıp telefonu atacaktım ama yemedi tabi yemez bir ay kıçımı yırtmıştım aldırana kadar :D kapatıp uyumayı tercih edecektim ama duşa girecektim , yarım saat olacağını bildiğim için bir saat erken uyandım. Yazın Esila bu saatte uyanacak deseler kürekle dalardım ona , kalkıp en az on dk duvarla kesiştim tam kalkıyordum yere düşmem bir oldu popom sıvazlayarak banyoya ilerleyip duşa girdim sabah sabah konseri verip çıktım, evet sesim berbatı ama şarkı söylemeye bayılırdım. Odama girip formaları üzerime geçirip sarı saçlarımı tatlı bir topuz yaptım , gözlerimin altına kalem sürmeyi tercih etmedim zaten mavi gözlerim kendini beli ediyordu yeterince , çantamı alıp dışarı çıktım servisi beklerken o kişi Necati yanıma gelip saçımı bozup sinirlendirmişti beni.
"Dur ya yapma , mal iki saattir bununla uğraşıyorum , ya bak ya.. "
"Dünün acısı olsun. "
Ona kötü kötü bakarken yine bozmaya devam etti , o ara servis geldi.
"Servis geldi hadi cimcime okula."
Necatiye kötü kötü bakıp servise bindim yerime Aras oturmuştu ,
"O kim Kerem bitti sıra bunda mı ? "
"Ne diyosun sen ya , düzgün konuş."
"Ben düzgün konuşuyorum , gördüklerimi söylüyorum. "
O ara Aras ayağa kalkıp önümde durdu.
"Orospu olma.! "
Dediği an tokatı geçirdim , şok olmuştu beklemiyordu.
"Bu tokatı çok ağır ödeyeceksin bücür. "
Umursamayıp en arkaya geçtim , ağlamaya başlamıştım , eskiden bi kız orospu dedi diye hastanelik etmiştim ve eski sevgilim onu o kadar severken orospu demesi çok koymuştu, ve bu çok ağır oldu , geldiğimde en son ben inerken arkamdan geliyordu tam okulun ortasına geldiğimizde bileğimi tutup çevirdi.
"Ben öyle demek istemedim. "
"Siz erkekler varya bir erkekle geziyo diye ertesi gün biriyle geziyo diye orospu ediyorsunuz , işte siz busunuz herzam- "
Diyecektimki dudaklarıyla susturdu dudaklarını dudaklarıma bastırıp öpmeye başladı ve bu okulun ortasında oldu .
Arastan
Onunla ilk tanışmamız tuhaftı düştüğümüzde o an mavi gözlerine odaklanmıştım çok güzellerdi ve sonraki lafları beni çıldırtmıştı hiç bir kız bana hakaret edemezdi hatta düştü diye hatim indirirdi ama o ilk defa gelmişti beni tanımıyordu ona dair , idaaya girdim.
"O kızla çıkıcam ve deliler gibi aşık edip tekmeyi basıcam. "
Bu benim için çocuk oyuncağıydı , kızlar bana bayılırlardı ama ben onları oyuncak gibi oynatıp bırakırdım , hiç bi kızı sevmedim sevememde , bu zevkli olacaktı , oyunuma başlayacaktım ama Kerem onla çok samimiydi ve bir türlü fırsat olmuyordu , hergün bulaşırdım ona , birgün serviste bir oğlanla eğlenirken gördüm ve onu kıskandığımı anlasın diye çıkıştım fazla abartmış olacağım tutup orospu demiştim ve oda tokat attı bunu fena ödeyecekti en son baktığımda ağlıyordu kızların ağlamasına bayılıyordum, ve gülüp durdum ama o görmedi , okula geldiğimizde kendimi afetirmeliydim indiğimizde Keremin bize geldiğini gördüğümde arkasından giderken bileğini tutup.
"Ben öyle demek istemedim."
"Siz erkekler varya bir erkekle geziyo diye ertesi gün biriyle geziyo diye orospu ediyosunuz, işte siz busunuz herzam-"
Derken dudaklarını dudaklarımla kapattım Keremde iyice yaklaşmıştı ama bizi bu halde gördüğünde öylece kaldığını gördüm, tam okulun ortasında öpüşmüştüm şaşırmış olacak ki şok olup beni itti ve birdaha tokat attı bu çok sertti.
"Seni aşşağılık pislik napıyorsun sen ya nasıl dokunursun bana! "
Diye vurmaya başladı koşarak gittiğinde peşinden tam koşacaktım ki biri omzumu çevirip yumruk attı günde 3 kere dayak yedim lan , yelkelendim tam karşılık verecektim ki ona baktığımda Kerem'di eski en iyi kardeşimdi !