Muutto

70 1 0
                                    

Olivia
On tiistai kesäloman loppu pakkaan viimeisiä tavaroita laatikoihin. Isi tulee hakemaan mua tunnin päästä.
2h myöhemmin ollaan ajettu nyt hetki Jyväskylään päin mulla alkaa olemaan nälkä koska en aamulla kerennyt syömään. Kuulemma pysähtymään kohta adc lle hakemaan välipalaa mukaan. Matkaa on vielä jäljellä noin tunti ootan että pääsen taas näkemään Oskarin ei olla nähty koko lomalla.
Käytiin juuri hakee välipalaa mukaan ja enää puol tuntia kotiin

Vihdoin kotona asuin siis ennen kerros talossa mutta isällä on omakotitalo. Oon saanut purettua nyt mun kaikki kamat huoneeseen joten lähden alas kuulemma jääkaapissa pitäus olla ruokaa.

Oon nyt vaan maannut mun sängyllä koska en keksinyt mitään muuta tekemistä isä ja oskari on harkoissa niitten kyllä pitäis tulla kohta.

Kuulen kuinka ulko ovi käy ja lähen juoksemaan ala kertaan nähdäkseni isän ja Oskarin. Mutta törmäänkin johonkin matkalla eteiseen. Katon ylös päin ja jalat meinaa lähtee alat olin törmännyt todella hyvän näköseen jätkään, Olimme ilmeisesti molemmat tuijottaneet toisiamme aika pitkään kun yhtäkkiä joku nostaa minut hartijoille. Katon alas ja nään Oskarin. Oskari kuljetti mut sohvalle heitti alas ja halas mua halusin takas edelleen hämmentyneenä. Kunnes oskari avasi suunsa "noniin tässä on mun pikkusisko Olivia" "Moi oon Nikke sun Prodin paras kamu" Se johon juuri törmäsin sanoi.
"Moi oon Ninni Niken sisko " Tyttö tuli halaamaan minua samaan aikaan " Kiva tutustua oon ton kusipään sisko " Sanon ja samalla sekunnilla saan murhaavan katseen veljeltäni.

Ollaan nyt juteltu joku tunti sohvalla meillä on ollu tosi hauskaa. Ollaan puhuttu kesästä, lukiosta ja tutustuttu yleisesti. Niken kanssa on tullu pari katsekontaktia mut oon aina joutunu kääntää pääni pois että en punastu.
Nikke ja Ninni lähti hetki sitten ja oon sen jälkeen vaan maannut huoneessani. Yhtäkkiä oveeni koputetaan kutsun sisään siltä tulee Oskari "moi mitäs asiaa sulla on " Kysyn häneltä " No mitäs tykkäsit meijän kaveriporukasta" Hän kysyy "häh miten niin meijän " Ihmettelen "no sää oot osa meijän kaveriporukkaa " vastaa naurahtaen " Kiva mut joo se Ninni oli tosi kiva ja ei se nikkekään vaikuttanut kummoselle "vastaan " No hyvä mää tästä lähenkin niin öitä " Luulen vain kun ovi laitettiin kiinni ja käänsin kylkeä.

Sori vähän epäselvä ja tönkkö lukunen eka luku yritän parantaa seuraavaan . Tää eteni aika nopeella temmolla koska en jaksanut kirjottaa yksityis kohtia . Toivottavasti tykkäsitte

elämä on tehty elettäväksi Where stories live. Discover now